بارش های پاییزی امروز مهمان پایتخت نشینان بود اما علاوه بر باران تهرانی ها بازهم با ترافیک سنگینی مواجه بودند. تصویر زیر نشان از حجم ترافیک تهران در دقایق پیش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این اتفاق در شرایطی است که رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک پرحجم اکثر معابر بزرگراهی پایتخت در صبح امروز خبر داد. 

درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اظهار کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی در تهران در اکثر شبکه بزرگراهی تهران، بار پرحجم و ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. 

مرادی درباره اینکه در کدام بزرگراه‌ها وضعیت ترافیک سنگین‌تر است؟ به خبرگزاری ایسنا گفت: برابر گزارش‌های ما در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش، بزرگراه آیت الله سعیدی، بزرگراه نواب، بزرگراه جلال آل احمد، بزرگراه همت،‌ بزرگراه حکیم، بزرگراه شیخ فضل الله و ... ترافیک نیمه سنگین است. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس در آماده باش هستند خاطر نشان کرد: با توجه به بارش باران و لغزندگی معابر حرکت خودروها دچار کندی شده است. 

وی از رانندگان خواست که از ناوگان حمل و نقل عمومی برای رسیدن به مقصد استفاده کرده و از خودروهای تک سرنشین و شخصی استفاده نکنند.

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    1 0
    روحش شاد. گل آقا در یکی از شماره هاش نوشته بود بیستمین باران پاییزی شهرداری تهران را غافلگیر کرد
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    همه اينها فتوشاپه چون تهران ترافيك نداشته و ندارد. همه آسوده باشيد