دکتر طاهری پور: تیم فوتبال اکسین را تا لیگ برتر حمایت میکنم

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه اکسین ، که به تازگی تیم باشگاهی فوتبال اکسین را وارد عرصه ورزشی کرده ، نوید حمایت از باشگاه تا لیگ برتر را داد و از هواداران خونگرم کرج درخواست کرد که این تیم البرزی را حمایت کنند.

به گزارش خبر آنلاین البرز ، دکتر حمید طاهری پور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه اکسین بدون شک یکی از موفق ترین مدیران عرصه های صنعتی، اقتصادی، تجاری می باشدکه اخیرا تصمیم گرفت در کنار فعالیت های اقتصادی اکسین پا به عرصه ورزش و صنعت فوتبال بگذارد.
تیم اکسین علی رغم مدت زمان کوتاهی که از تولدش می گذرد توانسته موفقیت های چشمگیری را بدست آورد این تیم از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول کشور می باشد. در همین ارتباط بی مناسبت ندیدیم تا گفتگویی را با مرد شماره یک اکسین انجام دهیم. این گفتگو را بخوانید:

هدف شما به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت سرمایه اکسین در تشکیل باشگاه اکسین چه بود؟
_ شرکت ما دارای چند شرکت مختلف از جمله عمران، تجارت، صادرات، واردات و... می باشد که کارهای بزرگی در استان مازندران، استان خوزستان و برخی جاهای دیگر انجام داده ایم. مدتی بود که در اندیشه تشکیل باشگاه ورزشی و حضور در این جایگاه نیز بودیم. چرا که اعتقاد داریم ورزش یکی از اصلی ترین راه های مبارزه با تهاجم فرهنگی و جلوگیری از آلودگی ها در بین جوانان است.
بعد از جلساتی که با آقای میلانلویی، حیدرپور، فیروز کریمی و مقدسی در خصوص راه اندازی وتشکیل تیم فوتبال اکسین داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ورزش می تواند در کنار سایر کارهای عمرانی، تجاری و اقتصادی که مجموعه اکسین دارد قرار بگیرد. و سرانجام تصمیم گرفتیم تیم فوتبال اکسین البرز را روانه مسابقات لیگ دسته دو کشور کنیم.

شما به عنوان یک مدیر موفق در بخش خصوصی که در صنعت، تجارت و اقتصاد موفق عمل کرده اید چه رابطه ای بین صنعت ورزش به خصوص فوتبال و حوزه هایی که با آن مرتبط هستید وجود دارد؟
- بدون شک امروزه ورزش و به خصوص فوتبال به یک صنعت بزرگ تبدیل شده کشورهای پیشرفته سرمایه گذاری وسیعی در خصوص رشد و گسترش ورزش و فوتبال انجام داده اند و البته توانسته اند از طریق صنعت فوتبال درآمد بسیار خوبی نیز کسب کنند، اگرچه در کشور ما به دلیل آنکه اکثر تیم ها و باشگاه های ما دولتی هستند این راه برای بخش خصوصی سخت و دشوار است اما مطمئناً با یک برنامه ریزی منسجم و دراز مدت می شود برنامه خوبی برای ورزش و فوتبال در نظر گرفت. شرکت ما و شخص خود من به دلیل حضور هفده، هجده سال زندگی در آلمان دارای ارتباطات بسیار خوبی هستیم و مطمئناً می شود از همین روابط به نفع ورزش و فوتبال با کشور صاحب سبک و بزرگی مثل آلمان در فوتبال برنامه ریزی کرد.

چطور شد که استان البرز و کلان شهر کرج را برای راه اندازی و تشکیل باشگاه اکسین در رشته فوتبال انتخاب کردید؟
- واقعیت این است که همه جلسات و تصمیم گیری های ما در کمتر از سه روز اتفاق افتاد. اول اینکه در همان جلسه ابتدایی وقتی من انگیزه و انرژی دوستان را برای راه اندازی تیم فوتبال دیدم، مجاب شدم که در این عرصه پا بگذارم. به هر حال استان البرز و شهرستان کرج دارای ظرفیت ها و قابلیت های ویژه ای می باشد ما با دو دیدگاه تصمیم به حضور در عرصه ورزش در این استان شدیم. اول اینکه چون سایپا به عنوان تنها نماینده این استان به تهران انتقال یافته بود و کلانشهر کرج هیچ تیمی در مسابقات لیگ نداشت و از طرفی آقای فیروز کریمی با همین تیم فعلی که شما مشاهده می کنید حدود دو ماه تمرینات منسجمی را پشت سر گذاشته بود احساس کردیم که می توانیم با همین تیم نماینده شایسته ای برای استان البرز باشیم و خدا را شکر که دوستان وعده هایی را که از همان ابتدا به ما دادند تا حدود زیادی اجرایی کردیم.

تیم اکسین در گروه یک با تیم های با سابقه ای مثل نیروی زمینی، شهرداری بندرعباس، برق و بعثت هم گروه شد شما فکر می کردید تیم تازه متولد شده اکسین البرز بتواند در پایان نیم فصل به عنوان یک مدعی در جدول قرار گیرد؟
- شاید تصور اینکه اکسین بتواند مدعی صعود از این گروه باشد برای خیلی ها غیرقابل پیش بینی بود اما من به شخصه با شناختی که از مدیرعامل باشگاه و مربی با سابقه ای مثل فیروز کریمی داشته ام مطمئن بودم که این عزیزان می توانند از اکسین یک تیم موفق و قوی و البته مدعی به لیگ دسته اول را معرفی کنند. من امیدوارم روند صعودی تیم فوتبال اکسین ادامه پیدا کند تا انشااله شاهد صعود این تیم به لیگ دسته اول باشیم.

 

 

 

آقای دکتر طاهری پور چقدر انگیزه دارید که این فعالیت را ادامه دهید و در صورت صعود به لیگ یک و حتی لیگ برتر نغمه جدایی سر ندهید؟
- به طور حتم ما با برنامه ریزی و آینده نگری وارد صنعت فوتبال شده ایم و شرایط به گونه ای است که اکسین در هر بخشی که ورود کند با قدرت کار را جلو خواهد برد ضمن آنکه اکسین هدفش حضور در لیگ برتر کشور است اگرچه معتقدیم مسابقات لیگ دسته دوم و حتی لیگ دسته یک بسیار سخت و سنگین است اما با برنامه ریزی و تدارکات مناسب می شود تیم قوی را روانه مسابقات کرد تا انشااله به آن هدف برسیم.

چه درخواستی از مسئولین اجرایی استان و شهرستان دارید؟
- به طور حتم وقتی بخش خصوصی به صنعت، اقتصاد یا ورزش ورود می کند و می خواهد سرمایه گذاری را در منطقه ای انجام دهد انتظار دارد مسئولین منطقه با حمایت های معنوی خود سرمایه گذار را تشویق به فعالیت نمایم که خوشبختانه این حمایت از سوی مسئولان اجرایی و ارشد کلانشهر کرج از مجموعه اکسین و باشگاه صورت گرفته، که جا دارد از حضور جناب آقای دکتر ایرانی فرماندار فهیم و پرتلاش و جناب آقای شاکرمی دادستان گرامی، آقای حسنوند و جناب بهرام شفیع مجری و تهیه کننده برنامه قدیمی ورزش و مردم و همچنین از مدیر کل ورزش و جوانان جناب آقای گل محمدی و همچنین تشکر از جناب آقای مهندس دادگو رئیس شورای شهر که همراه باشگاه اکسین بودند. مجموعه ما آمادگی دارد تا در کنار ورزش در بخش های صنعتی، هتلینگ مثل سایر استانها که الحمدا.. پروژه های بزرگ و موفقی را پشت سر گذاشته ایم در این استان نیز این فعالیتها را آغاز کنیم در این جا لازم می دانم یک نکته را یادآوری کنم که مجموعه هلدینگ اکسین تا کنون حتی یک ریال وام از هیچ بانک و موسسه ای دریافت ننموده و به طور حتم برای ایجاد بخش های اقتصادی، تجاری در استان البرز کمک مالی از جایی نمی خواهیم.

چه صحبتی با اعضای تیم و هواداران خوب اکسین دارید؟
- من به اعضای تیم خوب اکسین و همین طور هواداران خونگرم کرجی می گویم که من هم در کنار شما هستم و با تمام توان تیم اکسین را حمایت خواهم کرد، از بازیکنان هم می خواهم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم اکسین در لیگ به کار ببندند و از هواداران خوب کرجی هم می خواهم تیم اکسین که متشکل از کادر مدیریتی و فنی بومی و همچنین از بازیکنان البرزی شکل گرفته حمایت کنند و این تیم را در مقابل حریفان تنها نگذارند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =