تسنیم نوشت: نماینده قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح آزادراه کرمانشاه به خسروی به طول ۱۹۴ کیلومتر توسط هیئت دولت خبر داد.

سید فتح‌اله حسینی اظهار داشت: ساخت و بهره‌برداری از آزادراه کرمانشاه به خسروی در روان‌سازی حمل و نقل و تردد آسان‌تر به مرزهای غربی در استان کرمانشاه کمک بسیاری خواهد کرد.

نماینده قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیتی که امروز بر شهرهای مرزی استان کرمانشاه حکمفرما است بسیار خوب و پایدارست و به گونه‌ای که در کمترین شهر مرزی می‌توان نمونه آن را پیدا کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: امنیت پایدار لازمه توسعه اقتصادی است و مطمئناً زمانی این رشد و توسعه اقتصادی اتفاق می‌افتد که در ابتدا امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری تامین شده باشد.

حسینی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین، گفت: با امنیت بسیار خوبی که نواحی مرزی غربی از آن برخوردار هستند، این منطقه می‌تواند مکانی بسیار امن و مطمئن برای سرمایه‌گذاران باشد.

نماینده قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی افزود: هم‌اکنون شرایط بسیار خوبی برای واگذاری اراضی به متقاضیان فراهم شده است و بدون شک در آینده نزدیک شرایط بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران در این منطقه نیز ایجاد خواهد شد.

حسینی بیان کرد: از سوی دیگر منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در آینده نه چندان دور به منطقه آزاد تجاری تبدیل خواهد شد و این موضوع شرایط بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد و آنها می‌توانند با خیال آسوده‌تری به تجارت بپردازند.

این نماینده مجلس گفت: رونق منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین به حل مشکل بیکاری به عنوان بزرگترین معضل منطقه و استان کرمانشاه کمک خواهد کرد و باعث می‌شود مردم از وضعیت رفاهی و معیشتی بسیار بهتری برخوردار شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =