فرمانده ناجا: نیروی انتظامی مجموعه ای "جامعه محور" است

فرمانده نیروی انتظامی کشور، نیروی انتظامی را مجموعه ای "جامعه محور" برشمرد و با تاکید بر ضرورت توجه به امر پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه، خاطرنشان کرد: با ارائه آموزش های لازم به مردم در نهاد خانواده، همچنین محیط های آموزشی و شغلی، می توان از کمک های مردمی در امر پیشگیری از وقوع جرائم استفاده کرد.

به گزارش خبرآنلاین ، سردار حسین اشتری  در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان كه با حضور استاندار زنجان، نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان برگزار شد با اشاره به اینکه کلانتری ها و پاسگاههای نیروی انتظامی باید ملجاء عموم مردم باشد، تاکید نمود: پلیس با قانون گریزان و افرادیکه به مردم ظلم و تعرض نمایند، با اقتدار کامل برخورد خواهد كرد.
فرمانده نیروی انتظامی برقراری نظم و انضباط در کشور را از افتخارات نیروی انتظامی برشمرد و افزود: با روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی کارکنان نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه، خدمات موثری ارائه شده است.
سردار اشتری امنیت کشور را مرهون خون شهیدان، هوشیاری مردم و انسجام دستگاههای نظامی، انتظامی و قضایی کشور دانست و اظهار داشت: دو نعمت سلامتی و امنیت از بزگترین نعمات الهی است که همواره مورد غفلت بشر واقع می شود و نیروی انتظامی در برقراری نعمت امنیت در کشور سهم بسزایی دارد.
وی اعتماد مردم به نیروی انتظامی را بزرگترین سرمایه این قشر تلاشگر عنوان نمود و خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت های اصلی نیروی پلیس در کشورهای اسلامی با نیروی انتظامی کشورهای غیر اسلامی این است که پلیس اسلامی در دل مردم جای دارد و با جلب اعتماد عمومی، یار مهربان و محبوب قلوب شهروندان است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: نیروی انتظامی باید با اقتدار همراه با عدالت و مهربانی به ارائه خدمت به مردم بپردازد.
فرمانده ناجا به هجمه های دشمنان در حوزه اعتیاد، فضای مجازی و تهاجم فرهنگی اشاره نمود و گفت: هرچه فضای معنوی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه نمود بيشتري یابد، وقوع جرائم کمتر خواهد شد و با ترویج فرهنگ غنی اسلامی در جامعه، بالاترین خدمت را به بشریت کرده ایم.
اشتری در پایان سخنان خود از زحمات و تلاش های سردار علیرضا صالحی در 4 سال خدمت وی بعنوان فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان قدردانی و ابراز امیدواری نمود از توانمندیهای سردار صالحی در دانشکده فرماندهی و ستاد نیروی انتظامی (دافوس) استفاده شود و همچنین برای سرهنگ علی آزادی نهمین فرمانده انتظامی منصوب شده در استان زنجان که پیش از این در حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی استان کرمانشاه فعالیت می نمود، آرزوی موفقیت کرد.
در این مراسم ضمن اعطای احکام فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی استان، سردار اشتری به همراه استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان با ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان، از چند خانواده شهید نیز تجلیل نمودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =