تشکیل نخستین مدرسه عالی فروش ایران در البرز

نخستین دوره آموزش های عالی مدیریت فروش بزودی برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز: دنیای امروز، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد.


دکتر علی یگانه با بیان این مطلب افزود : درک این شرایط و توجه به اصلاح فرایند فروش در ایران راهبردی منطقی و اصولی است که می تواند در بهبود فضای کسب و کار و حضور در بازار های فروش محصولات و خدمات در عرصه بین الملل موثر باشد.
وی با اشاره به اینکه این ضرورت در راستای بالا بردن بهره وری سازمان ها و شرکت ها و تصحیح فرایند فروش درک شده ، افزود : باید با استفاده از تکنیک های روز دنیا و بهره گیری از دانش و فن استادان بین المللی وبرجسته این حوزه بازار ایران را با یک اتفاق و نگاه جدید متحول ساخت.
مدیر عامل شرکت شایان تفکر آرتیمان اظهار داشت : آرتیمان با شعار توانمند سازی مدیران کشور پا به عرصه گذاشته و قصد دارد سبکی متفاوت از آموزش های تخصصی را ارائه دهد.
وی گواهی پایان این دوره را معادل با واحد های درسی فروش (10 واحد بین المللی) ارائه شده در دانشگاه هامبورگ عنوان کرد و اذعان داشت : شرکت کنندگان می توانند با تکیه بر اکسپت جهانی این گواهینامه ، برای اتمام دوره تحصیلی در تمامی دانشگاه های دنیا اقدام و مدرک مدیریت MBA دریافت کنند.
یگانه مهمترین دورنمای این دوره ها را واکاوی در اقتصاد کشور و آسیب شناسی و ارائه راهکار برای توسعه آن عنوان کرد . بیان داشت : در عصر کنونی بازارها بسیار رقابتی شده و همه فعالان صنعتی ، اقتصادی و مدیران سازمان ها به منظور بقا و پیشرفت به درک سبک‌ها، اصول و فنون فروش و ترغیب مخاطبان خود نیاز دارند. شرکت‌هایی که وارد فضای بازارهای بسیار رقابتی جهانی قرن بیست‌و‌یکم شده‌اند اگر قصد دارند که در قالب شکست خورده نباشند، به مدیرانی نیاز دارند که یک مدیر فروش حرفه‌ای باشد.
جلسه توجیهی دوره آموزش های عالی مدیریت فروش (فردا)، هشتم دی ماه سال جاری با حضور مدیران صنایع و فعالان اقتصادی ساعت 10 صبح در اتاق بازرگانی البرز برگزار می شود.
گفتنی است شروع این دوره روز سه شنبه 14 دی ماه در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =