تهیه‌کننده با سابقه به احترام ترانه علیدوستی کلاه از سر برداشت

غلامرضا موسوی، تهیه کننده با سابقه سینما در افتتاحیه سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بزرگداشت غلامرضا موسوی با حضور محمدمهدی دادگو و فرشته طائرپور در آیین افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

موسوی پس از حضور روی صحنه گفت: «اگر سه دوست من قرار نبود فیلم بسازند، من هم سینماگر نمی‌شدم. رفته بودم از دکتر بهشتی بپرسم کمک می‌کنید دوستانم فیلم بسازند و او روش تعاونی را توصیه کرد برای تولید فیلم، بچه‌ها هم از من خواستند خودم تهیه‌کننده کار شوم. علی مرادخانی، مهدی مسعودشاهی و محمدمهدی حیدریان کمک کردند تا آن فیلم ساخته شود.»

او ادامه داد: «من بیشتر کار صنفی را دنبال کردم و مجمع تولید و توزیع‌کنندگان سینمای ایران را راه انداختیم و از کمک مسئولان سینما استفاده کردیم.»

موسوی همچنین بیان کرد: «در دولت دهم همان مشکل پیش آمد و متاسفانه صنف‌سازی صورت گرفته باعث تعطیلی خانه سینما شد. ما البته بخشیدیم اما نباید فراموش کنیم که برخی چه کردند. الان مسئولان در سینما نباید مقدرات صنف را در اختیار کسی بگذارند که سابقه او را می‌دانیم.»

این تهیه کننده در پایان درباره سخنان اخیر ترانه علیدوستی گفت: «همین‌طور باید قدردانی کنم از کار سرکار خانم علیدوستی و به احترام او کلاه از سر برمی‌دارم. همچنین از همسرم ممنونم که ۳۸ سال من را تحمل کرد.»

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    3 1
    ترانه علیدوستی محبوب بود و با این کار محبوب تر هم شد