استاندار همدان: دولت تدبیر و امید به دنیا اثبات کرد که ایران خشونت‌طلب نیست

استاندار همدان گفت: دولت تدبیر و امید در برجام و توافقات هسته ای، تعامل با دنیا را اثبات کرد و نشان داد ملت ایران خشونت طلب نیست و آن را نیز بر نمی تابد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، که در جشن بزرگ انقلاب و در جمع خانواده اقتصاد و دارایی استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: توافقات نظام در مذاکرات هسته‌ای نتیجه انقلاب و دستاورد خون شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به مهیا بودن سرمایه گذاری در همدان، خاطرنشان کرد: من سرمایه‌گذاری را مقدس و سرمایه‌گذار را عزیز می‌دانم.

استاندار همدان با اعلام اینکه مدیریت و کارکنان اقتصاد و دارایی استان نقش اساسی در اجرای اقتصاد مقاومتی دارند، تصریح کرد: نقش و کار اصلی شما در جذب سرمایه‌گذاری است و باید در جذب و روان‌سازی سرمایه گذاری تلاش خودرا چند برابر کنید.


وی با اعلام اینکه در چند روز آینده حکم مدیر کلی امور مالیاتی آقای دلشاد صادر می‌شود افزود: تلاش بر این است که کشور از در آمد نفتی فاصله بگیرد و باید تلاش شود مالیات وصول شود اما با آنکه سهم استان منطقی دیده شده ، قرار نیست مالیات‌ها را برای رسیدن به آن سهم افزایش دهیم.

نیکبخت با تاکید بر اینکه باید بر اساس واقعیت‌ها با مؤدیان مالیاتی رفتار شود و سهم استان از شناسایی وکشف مؤدیان جدید مالیاتی تامین شود اظهار داشت: نباید تولید استان به خاطر مالیات آسیب ببیند.

وی با اشاره به حفظ وحدت گفت: در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، وحدت از عوامل مهم بود به همین سبب ما باید این وحدت را حفظ و از آن پشتیبانی کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =