مهر نوشت: رئیس قوه مقننه گفت: رویکرد ما در مجلس شورای اسلامی مسئله اشتغال است و بر همین اساس امسال در بودجه سه هزار میلیارد تومان برای اشتغال محرومان درنظر گرفته شد.

علی لاریجانی بعد از ظهر سه‌شنبه در مراسم واگذاری ۲۱۰ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) که در محل پروژه واقع در جاده ورجان به کهک برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد جزو موسساتی است که فقط برای خدمت به محرومان و نیازمندان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این فرصت از مرحوم عسکراولادی و دیگر افرادی که با اخلاص برای تأسیس کمیته امداد تلاش کردند یاد می‌کنیم،‌ گفت: وی سراسر وجودش خدمت به مردم بود و کسانی که در کمیته امداد فعالیت کردند نیز همچون خود ایشان با اخلاق بودند.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: خدمت به محرومان در واقع خدمت به صاحبان اصلی انقلاب اسلامی است و ما از حضور در چنین جلساتی خوشحال می‌شویم.

وی بیان کرد: رویکرد ما در مجلس شورای اسلامی مسئله اشتغال است و بر همین اساس امسال در بودجه سه هزار میلیارد تومان برای اشتغال محرومان درنظر گرفتیم و این مبلغ علاوه بر اعتباری است که برای پرداخت ماهانه ۲۰۰ هزار تومان به محرومان در نظر گرفته شده است.

لاریجانی ابراز کرد: تحویل ۲۰ هزار مسکن به افراد تحت پوشش کمیته امداد طی سال جاری بسیار خوب است و حضور خیران در این عمل نیک نشان از الطاف الهی است.

وی خطاب به مسئولان کمیته امداد تصریح کرد: این که ساختمان کمیته امداد جابه‌جا شده و خواسته‌اید هم سطح مشتریان خود باشید کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید که جای تقدیر دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد:‌ امروز ۲۱۰ واحد به نیازمندان واگذار می‌شود و ما از مسئولان کمیته امداد کمال تشکر را داریم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =