معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با ابراز تاسف نسبت به تخریب دولت از سوی برخی افراد و گروه های مخالف، باید گفت این عده در تلاش هستند توفیقات اثربخش دولت را نادیده گرفته و یا تخریب کنند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ محمدرضا رستمی، که در حاشیه ستاد ساماندهی امور جوانان همدان و در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: این گروه های مخالف به جای اینکه به منافع ملی و عمومی توجه کنند، روی شاخه ای نشسته اند و آن را از ریشه می برند.

وی خاطرنشان کرد: در کشوری که 25 میلیون جوان داریم، برای اشتغال، توسعه اقتصادی و کارآفرینی باید به جوانان اعتماد کنیم و امور را در روند منطقی به جامعه جوان منتقل کنیم.

رستمی اظهار داشت: نمی خواهیم بدهکاری های دولت های گذشته تکرار شود و تلاش می کنیم با کاهش دغدغه ها، امید را در جامعه تقویت کنیم.


وی در ادامه با اشاره به قرار داشتن در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر، یادآور شد: سازمان های مردم نهاد در امور جوانان مجاز نیستند وارد چالش های انتخاباتی و حمایت از گروه ها شوند.

رستمی تصریح کرد: البته از سمن ها می خواهیم نسبت به آگاه سازی جامعه نسبت به مشکلات و چالش های شهرها اقدام کنند.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد در امور جوانان باید ضمن آگاه سازی جامعه نسبت به مشکلات مدیریت شهری، ویژگی های کاندیداها برای حل این معضل و چالش های موجود را بیان کنند تا مردم با آگاهی لازم در انتخابات حضور یابند.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد در امور جوانان باید براساس مسئولیت های اجتماعی که دارند، در راستای آگاهی جامعه و مشارکت همه جانبه مردم در پای صندوق های رای گیری اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =