در ۲۲ اسفندماه، خبر به هم پیچیدن روابط ترکیه با اروپا به‌خصوص کشور هلند، پربازدیدترین اخبار را شکل می‌داد.

در صدر اخبار پربازدید امروز سیاسی نقل قولی از غفوری‌فرد به چشم می خورد. او گفت: خدا خیلی رحم کرد لیست جمنا ۵۰ نفره نشد! همچنین روایتی از نظر رهبر انقلاب درباره کاندیداتوری حسن روحانی هم توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند. در این سرویس کنایه عباس عبدی به بذرپاش هم پربازدید بود. او گفت: در دولت احمدی‌نژاد یک جوان فاقد تجربه 2خودروسازی کشور را به خاک سیاه نشاند!

در سرویس اقتصادی رقم دستمزد سال ۹۶ از زبان وزیر کار پربازدید بود. همچنین پایان یک دهه انتظار برای ۵۰ میلیون ایرانی خوشایند بود و در حوزه حمل و نقل هم عنوان شد صدور پروانه تپ‌سی هنوز کامل نشده و اسنپ یک مسئله امنیتی دارد!

برای سرویس فرهنگ و هنر تقدیر از مجری زن تلویزیون به دلیل استفاده از پوشش ایرانی پربازدیدترین خبر بود. البته برای مخاطبان مهم بود بدانند چرا به بازیگر «ساعت خوش» پیشنهاد کار نمی‌دهند. نقل قولی از غول برره یا احمدایراندوست هم جذاب بود. او گفت: محافظ ماریا کری و جنیفر لوپز بودم اما همانجا هم می رفتم نمازجمعه!

در سرویس جامعه گزارشی از دختران و پسران زیبا که حالا کول‌بر هستند، پربازدیدترین خبر بود. همچنین گزارشی با عنوان "۹۰دقیقه در شلتر، اقامتگاه زنان‌کارتن‌خواب؛ می‌شه تعریف‌نکنم؟!" هم رکورد بازدیدها را شکست. خبر خوشحال کننده پیش‌بینی برف و باران در تهران و ۱۲ استان‌ هم توانست مردم را شاد کند. انشااله همیشه ترسالی و برکت در ایران باشد.

در سروبس بین الملل عنوان شد که ایران به اظهارات فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا واکنش نشان داد. همچنین خبر رسید ترامپ دادستان نیویورک را اخراج کرده. از او هر چه بگویید برمی آید. خبر بازداشت وزیر خانواده ترکیه در هلند هم نشان داد رابطه بین ترکیه و اروپا به تیرگی محض افتاده چون کار به جایی رسیده که اردوغان غربی‌ها را سگ خطاب می کند.

برای سرویس فناوری اطلاعات هم این سئوال پربازدید بود: مکالمه ویدئویی تلگرام کی می‌آید؟

بیانیه جدید بقایی هم در سرویس طنز ما منتشر شد. او نوشته: از کجا آمده‌ام؟ به خودم مربوط است!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =