ایرنا نوشت:سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: کسانی که مخالف قالیباف هستند و می گویند وی دانشجویان را لوله می کند، از لوله شدن خودشان می ترسند.

حجت الاسلام سید یاسر موسوی روز یکشنبه در اجتماع هواداران محمدباقر قالیباف که در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد افزود: قالیباف سردار انقلاب است و بدانید که برادران و دختران لوس وزرای متخلف و همچنین رانت خواران را لوله می کند.

وی با اشاره به اینکه شما در جریان مذاکرات لیاقت لوله کردن آمریکا را نداشتید اظهار کرد: آن کسانی که به شما(قالیباف) گفتند لوله، از لوله کردن می هراسند چرا که حتی عرضه لوله کردن برخی شیخ نشین های عرب را نداشتند.

وی افزود: دولت از لوله کردن می ترسد چون لیاقت لوله کردن کشورهای ذره بینی همچون جیبوتی را نیز نداشت.

وی تصریح کرد: دیار 15 خرداد امروز جمع شده تا به قالیباف بگوید که از رانت خواری و 4 درصدی ها بیزار است و با رأی خود در 29 اردیبهشت و تشکیل دولت مردم، زالو صفتان 4 درصدی را لوله می کند.

محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز به ورامین سفر کرد و در اجتماع هواداران خود مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر سخنرانی کرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    صحبت هاشون منو دقیقا یاد احمدی نژاد می ندازه... طرفدارهای آقای قالیباف هم شبیه خودشونن، میخوام بدونم اگه پسر خودشم لوله کنن باز همین حرفارو می زنه؟
  • بی نام A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    اول اینکه شما چه کاره ای که تهدید می کنی؟ دوم این که چه کاره ای که به جای همه مردم ورامین حرف می زنی؟ عاقبت گنده گویی های قالیباف و سکوت مراجع قانونی همین است که تو هم بیایی تهدید کنی. ظاهرا قانون را هم قبول نداری. همه طرفداران قالیباف اما قطعن مثل تو نیستند. نمی شود اینقدر بد تبلیغ ایشان را نکنی؟ بلد نیستی به جای رجز خواندن کنار بنشید بقیه کارشان را بکنند.
  • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    حاجی پس از انتخاباتی هم هست.