در ۱۹تیرماه، گمانه‌زنی‌های مختلف درباره سرنوشت کابینه آینده روحانی، از اخبار دیگر پربازدیدتر بود.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به روایتی از روزهای اختفای بنی‌صدر از زبان رفیقش و ماجرای تماس مجاهدین با خواهر بنی‌صدر و ورود مجاهدین اختصاص داشت. همچنین مردم متوجه شدند احمد توکلی اوایل انقلاب با نخست‌وزیرشدن ولایتی مخالف بود. در این سرویس همچنین سرنوشت حلقه ‌نخست و مثلث دفترروحانی منتشر شد و گمانه‌ها درباره وضعیت ۱۰نفر از نزدیکان رئیس‌جمهور در دولت‌دوازدهم هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی خبر پربازدیدی عنوان کرد استاد راهنمای رییس‌جمهور سابق رای نیاورد، وزارتخانه‌ها را ادغام کردند! در این سرویس نظرخواهی از مخاطبان برای  ابعاد جدید خودروی ارزان-بنزین گران ومعادله معکوسی در حال انجام است، بازدید زیادی داشت. همچنین گزارشی درباره  کاهش قیمت ۲ خودروی داخلی بازدید زیادی را صید خود کرد.

در سرویس فرهنگ و هنر توضیح مسعود ده‌نمکی درباره عکس جنجالی‌اش با باتوم پربازدید بود. پس از آن، عنوان شد بازیگر زن کهنه‌کار از دنیا رفت. همچنین روایتی از دلتنگی بهاره رهنما برای دخترش و نقل قول او که گفته بود شاید بازیگری را کنار بگذارم، بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه نقل قولی از یک یک استاد دانشگاه که گفت: دیدن جنس مخالف برای آقایان استرس‌زاست، برای خانم‌ها صدای جنس مخالف؛ پربازدید بود. پس از آن، عنوان شد زین پس اعدام موادفروش‌ها، با ۱۰۰ کیلو مواد سنتی و ۲ کیلو مواد صنعتی ممکن است. همچنین در خبر پربازدیدی سخنگوی ناجا اعلام کرد: قانون در ماجرای ثبت سند خودرو، به پلیس حق داد.

در سرویس بین الملل نقل قول سناتور ایالات متحده آمریکا پربازدید بود. مک‌کین گفت: از این‌که به تیلرسون رأی اعتماد دادم تأسف می‌خورم! همچنین یک تحلیلگر عراقی، گفت: ایران از سقوط بغداد جلوگیری کرد! در این سرویس افشاگری نیویورک تایمز درباره پسر ترامپ هم بازدید زیادی را به خود  اختصاص داد.

در سرویس فناوری اطلاعات خبر تصویب قانون حق تعمیر در اروپا با هدف فشار بر سازندگان سخت‌افزاری بازدید زیادی داشت. در سرویس طنز هم اعلام شد بوی گند مترو درآمد!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =