در ۱۵شهریورماه، پربازدیدترین اخبار به واکنش‌های سیاسی به ورود زنان سوری به ورزشگاه آزادی و ممانعت از حضور زنان ایران برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به واکنش ۲ چهره روحانی به ورود زنان سوری به استادیوم آزادی اختصاص داشت. همچنین در این سرویس پاسخ دفتر رهبرانقلاب به نامه مولوی عبدالحمید پربازدید بود: هیچ‌گونه تبعیض بین ایرانیان از هر قوم و نژادی روا نیست. برای خوانندگان این سرویس مهم بود بدانند چرا آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی اخیرا به عراق سفر کرد؟

در سرویس اقتصادی ماجرای حذف ارز مسافرتی پربازدیدترین از دیگر مطالب بود. در این سرویس برای مخاطبان مهم بود بدانند ایران چند هواپیمای مسافری فعال دارد؟ در این سرویس خبر پربازدید دیگری حکایت از آن داشت توتال به مهم‌ترین مانع امضای دومین قرارداد جدید نفتی با ایران تبدیل شد.

در سرویس فرهنگی، اعتراض‌ خواننده پاپ به گزارش خبری ۲۰:۳۰ مورد توجه مخاطبان بود. همچنین در این سرویس، عکس دختر جوان فراری از داعش در میان نامزدهای جایزه تیلور وسینگ، بازدید زیادی داشت. عذرخواهی نوازنده مشهور از مخاطبان خود هم تعداد زیادی بیننده پیدا کرد.

در سرویس جامعه مخاطبان خواستند بدانند زنان کدام استانها بیشتر از سایر استانها شوهر خارجی دارند؟ در این سرویس خبر پربازدید دیگری عنوان کرد قاتل جدید مصرف‌کننده‌ها؛ مشروبات الکلی دست‌ساز است. جدول پربازدیدی در این سرویس منتشر شد که نشان می دهد ۱۸ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های «تایمز»  قرار دارد.

در سرویس بین‌الملل واکنش اوباما و بیل‌کلینتون به لغو قانون داکا توسط ترامپ بازدید زیادی در پی داشت. همچنین در این سرویس لفاظی‌های جدید الجبیر علیه ایران بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس خبر پربازدیدی اعلام کرد یک مسئول امنیتی اماراتی ترور شد.

در سرویس طنز هم مخاطبان از شنیدن انتقاد سرهنگ علیفر به تیم ملی! لذت بردند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =