روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

 حاج منصور ارضی گفت: "من زمانی از احمدی نژاد حمایت می‌کردم که احساس می‌کردم و می‌دیدیم که در خط ولایت و امام زمان(عج) است. برای ما شخص ملاک نیست؛ برای ما ولایت فقیه ملاک است و هر کس از آن فاصله بگیرد از او فاصله می‌گیریم".

وی در مراسم زیارت عاشورای حسینیه صنف لباس فروشان تهران، با انتقاد از سخنان اخیر احمدی نژاد گفت: ‌ما که نفهمیدیم آن همه "اللهم عجل لولیک الفرج" گفتن چه شد؟ نمود عملی آن کجاست؟.

این مداح معروف افزود: حضرت امام(ره) چند منشور مهم دارند؛ مقام معظم رهبری نیز چند منشور دارند؛ و بالاتر از همه وجود مبارک حضرت امیرالمومنین(ع) منشور بسیار مهم و جامعی (برای سعادت دنیا و آخرت ما) دارند؛ آن وقت رئیس‌جمهور می‌آید و دم از منشور کوروش می‌زند و آن را به عنوان سند افتخار و راهگشای ایرانیان معرفی می‌کند؛ در سندی که هیچ حرفی از امر به معروف و نهی از منکر نیست؛ سند کوروش برای حمایت و دفاع از یهودیان بوده است ولی نمی‌دانم چرا اینها این چیزها را نمی‌فهمند؟"

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 94975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۳
    0 0
    حمايت از يهوديان؟ بهتر نبود اول كمي مطالعه مي‌كردند و بعد صحبت مي‌كردند؟ بعدش هم، مگه يهودي‌هاي آدم نيستند. همانطوركه آقاي احمدي نژاد بارها گفتند، مشكل ما با يهودي‌ها نيست بلكه با صهيونيست‌هاست.
  • حسام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۳
    0 0
    انتقاد به جایی به رئیس جمهور شده
  • سعید IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۳
    0 0
    بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش زه یک گوهرند
  • دوست IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۳
    0 0
    دوست "بدون نام" كه نوشته بوديد "كمي مطالعه ميركرد" شما هم كتاب «12 قرن سكوت» از ناصر پور پيرار را مطالعه كنيد تا كورش واقعي را بشتاسيد
  • سمیه IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
    0 0
    ببخشید علامه طباطبایی درتفسیر المیزان وایت الله ناصر مکارم شیرازی در تفسیر نمونه واستاد محمدتقی شریعتی دروحی ونبوت ودکتر شریعتی در بازخوانی هویت ایرانی اسلامی نظر ابوالکلام ازاد درمورد اینکه کوروش ذوالقرنین مذکور در قران است را ازسایر اقوال در مورد ذوالقرنین صحیحتر دانستند بهتر بود ایشان ابتدا این منابع رامطالعه میفرمودند