پرخبرترین وزیر اطلاعات ایران از دستگیری چند «جاسوس هسته‌ای» خبر داده است.

 حجت‌الاسلام مصلحی که در میان وزرای اطلاعات رسانه ای ترین آنهاست  در طول یک هفته گذشته چندین بار خبر ساز شده است.

 رد سرو شدن مشروبات الکلی در همایش ایرانیان خارج از کشور و تایید تشکیل ستادهای برنامه‌ریزی برای به زمین زدن قانون هدفمند کردن یارانه ها از جمله خبرهایی بود که به نقل از وزیر اطلاعات طی این مدت مخابره شده است.

او روز گذشته هم  با تاکید بر این که مجموعه این وزارتخانه از انواع فعالیت سرویس های جاسوسی دشمنان انقلاب آگاهی دارد، گفت: ما همواره مواجه با اقدامات مخرب این سرویس ها هستیم و البته تعدادی از جاسوسان هسته ای را نیز بازداشت کرده ایم تا جلوی فعالیت تخریبی دشمن را بگیریم.

این اقدامات پس از آن رخ  داد که شبکه رایانه ای تاسیسات هسته ای ایران با کرم رایانه ای استاکس نت مورد حمله قرار گرفت. ویروسی که گفته می شود طراحی و ارسال آنها در شبکه مجازی برای تخریب و تاثیر بر فعالیت های هسته ای ایران صورت گرفته است.

وزیر اطلاعات همچنین از «اشراف کامل» مجموعه اطلاعاتی کشور بر شبکه اینترنتی و فضای مجازی خبر داده است. اشرافی که وی می گوید اجازه فعالیت در این زمینه را از دشمنان سلب کرده است. مصلحی همچنین تاکید کرده است: تمامی اقدامات مخرب استکبار در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) به سرعت کشف و راه کارهای مقابله با آن طراحی و به اجرا گذاشته می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 97099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =