رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

همزمان با سی و ششمین سالروز آغاز هشت سال دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر برگزار شد و یگان‌های نظامی و انتظامی اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر صبح چهارشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس در تاریخ بی نظیر است و موجب گسترش فرهنگ ایمان، مجاهدت، ایثار، شهادت و ولایت‌مداری در کشور شد.

وی با بیان اینکه ایستادگی یکی از مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است، افزود: اکنون به جهان استکبار این ویژگی مردم کشور ما ثابت شده و این مهم با تلاش نیروهای مسلح، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و همه خانواده‌های شهداء و آزادگان محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به نقطه اتحاد بین مردم، نیروی مسلح و فرماندهی کل قوا اشاره کرد و گفت: این اتحاد در کشور باعث شده که هیچ متجاوزی جرات تجاوز سخت را نداشته باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به پیشینه استکبار ستیزی مردم بوشهر عنوان کرد: نیروهای مسلح در این استان با تلاش و هدف ولایی و ولایت‌مداری توانسته‌اند از ارزش های انقلاب دفاع و در برابر کوچک‌ترین هجمه‌ای واکنش مناسب نشان دهند.

صفایی بوشهری به نکته مثبت رژه نیروهای مسلح با حضور مردم اشاره کرد و گفت: این ژره نشان‌دهنده آمادگی نیروهای ما برای ایستادگی و مقاومت در برابر هر گونه حرکت غلط دشمنان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =