در ۲۹ دی‌ماه این احتمال مطرح شد که اصولگرایان با یک چهره مشهور زن برای رقابت با روحانی به انتخابات قدم گذارند.

در سرویس اقتصادی مطرح شد ۱۱ خودروی داخلی در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند. مخاطبان پس از خواندن این مطلب پرکلیک باز هم ندانستند وزیر احمدی نژاد،چرا آمار عجیب و غریب می دهد؟ پس از آن هم خبر رسید راه دور زدن مالیاتی کارمندان بسته شد.

در سرویس فرهنگ و هنر هویت بازیگر زنی که تهدید به قتل شده بود، افشا شد! همچنین عذرخواهی کارگردان سرشناس از تماشاگرانی که به گریه انداخت بازدید زیادی داشت تا با اشک‌های حامد همایون در اولین شب اجرایش پربازدیدترین اخبار این بخش باشد.

در سرویس بین الملل باز هم خبر پیچید یک زن از ترامپ شکایت جنسی کرد! پوتین هم از خجالت رئیس جمهور تازه آمریکا درآمد و گفت:  افرادی که پشت پرونده ترامپ هستند از فاحشه بدترند! در این میانه تحریم مراسم تحلیف ترامپ شدت گرفت تا دنیا برای ترامپ تنگ‌تر شود. این سه خبر، پربازدیدهای اخبار بین‌الملل را تشکیل می‌دادند.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم تازه‌ترین افشاگری‌های یک دلواپس نشان داد: کلی خرج کردند ولی آبروشون رفت!

خبر حمله نماینده مجلس خبرگان به دولت با ادبیات غیرمودب و در پوشش تفسیر قرآن پربازدیدترین مطلب سرویس سیاسی بود. پس از آن حضور دکتر مرضیه وحید دستجردی در رقابتهای انتخاباتی همه را شوکه کرد چون اصولگرایان اعلام کردند شاید با کاندیدای زن بیاییم! روایتی از ناراحت شدن آیت‌الله یزدی از ردصلاحیت سیدحسن خمینی هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه هم روایت وکیلی که از ۳۰سال پیش با خانواده هاشمی رفسنجانی است پربازدیدترین مطلب بود. در این سرویس توضیح پلیس درباره کوآدکوپتری که دو روز پیش همه ضدهوایی‌های مرکز تهران را به خود مشغول کرد هم پربازدید بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =