مهر نوشت: کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان تاکید کرد که در این رقابت‌ها فاصله والیبال ایران را با آسیا نشان دادیم.

سعید معروف در کنفرانس خبری بعد از بازی ایران و قطر گفت: ما یک سر و گردن از تیم های حاضر در این تورنمنت بالاتر بودیم و نشان دادیم که فاصله زیادی با تیم های آسیایی داریم.

وی با بیان اینکه تیم ایران با تجربه و توان لازم امروز در سطح تیم های جهانی است، متذکر شد: در مسابقات انتخابی توانستیم قدرت و توان والیبال جمهوری اسلامی ایران را به رقبای آسیایی نشان دهیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان بیان داشت: ما این بازی ها را جدی گرفتیم و براین اساس نمایش خوبی در تمام مسابقات داشتیم و تواستیم به راحتی به رقابت های جهانی صعود کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ایران اتفاق خوبی را در این مسابقات رقم زد، متذکر شد: من باید به همه مربیان، بازیکنان و بویژه مردم خونگرم و پرشور اردبیل این صعود را تبریک بگویم چراکه حمایت بسیار خوبی از ما داشتند.

معروف با تاکید بر اینکه جو ورزشگاه رضازاده مثال زدنی بود، تاکید کرد: من و تمام بازیکنان ایران از بازی در اردبیل لذت بردیم و امیدواریم این تجربه را تکرار کنیم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =