افتتاح مجهزترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی شرق مازندران در بهشهر

برای ساخت و تجهیز این کلینیک که بزرگ ترین مجموعه دندانپزشکی در شرق مازندران است ، بخش خصوصی 18 میلیارد ریال هزینه کرده است .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،کلینیک دندانپزشکی باران با 320 متر مربع مساحت ، دارای بخش‌های تخصصی اطفال ، جراحی فک و صورت ، درمان ریشه تخصصی ، ارتودنسی و درمان ناهنجاری‌های دهانی ، ایمپلنت ، پروتز و ترمیم و زیبایی است .
با افتتاح این کلینیک تخصصی که به چهار دستگاه یونیت در بخش عمومی و دو یونیت در بخش اطفال و جراحی است برای حدود 30 نفر به ‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.
استاندار مازندران در بازديد از بخشهاي مخنلف اين كلينيك از سرمايه گذاري بخش خصوصي در زمينه ايجاد اين كلينيك تخصصي تقدير و تشكر نمود و گفت : از اينكه افراد دلسوز سرمايه خود را در زمينه ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه به كار مي گيرند جاي تقدير و سپاس است .
ربيع فلاج جلودار به اقدامات ارزشمند دولت در زمينه بهداشت و درمان اشاره كرد و گفت : خدا را شاكريم كه در اين دولت بيش از 1000 ميليارد تومان در قالب توسعه مراكز بهداشت و درمان و ارائه خدمات مناسب پزشكي به مردم عزيز مازندران هزينه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =