رئیس‌جمهور اعلام کرد که بر اساس اطلاعات و اخبار به دست آمده ناتو بیش از 10 سال قبل تصمیم داشت به سمت شرق حرکت کرده و این منطقه را به تصرف درآورد.

محمود احمدی‌نژاد در دیدار میهمانان اتحادیه مطبوعات جهان اسلام، تشکیل این اتحادیه را قیام برای انجام یک اقدام بزرگ، کار آمد و موثرتر در عرصه رسانه توصیف کرد و اظهار داشت: امروز رسانه‌ها مسئولیت و نقش بسیار مهمی در تکوین شخصیت افراد و جوامع و نیز در روابط بین انسان‌ها و ملت‌ها ایفا می‌کنند.
اهم سخنان احمدی نژاد را به نقل از فارس در ادامه بخوانید:
  • سلطه‌گران و کسانی که در مقابل مسلمانان ایستاده‌اند، فقط دشمن و مخالف مسلمانان نیستند، بلکه با هر ملت و انسانی که بخواهد آزاد و مستقل زندگی کند، مخالف هستند.
  • اگر نگاه مسلمانان جهانی نباشد همین موضوع به عامل اصلی شکست آنها تبدیل خواهد شد، چراکه امروز سلطه‌گران مدعی همه ملت‌های جهان هستند؛ البته باید توجه داشت که معنای جهانی بودن، دخالت در امور دیگران نیست بلکه بیان حق و عدالت است.
  • برای ایفای نقش در تحولات جهان و اثرگذاری در محیط اجتماعی باید در پرداختن به موضوعات اولویت‌بندی داشت. معتقدم در راستا و بلکه بیشتر از کارهایی که دولت قبلی لیبی، علیه ملت خود انجام می‌داد، امروز ناتو انجام می‌دهد؛ اما کسی از اقدامات آن خبر ندارد زیرا فضا را به گونه‌ای ترسیم می‌کنند که دیگران را وادار به حرکت در آن می‌کنند.
  • در شرایط کنونی به نظر می‌رسد مردم لیبی باید نبرد طولانی مدت مجددی را با استعمار آغاز کنند چرا که اشغالگران در حال تقسیم منافع و ثروت لیبی هستند لذا چنانچه رسانه‌ای بجای پرداختن به این مساله اصلی صرفاً درگیری‌های لیبی را به تصویر بکشد، مشخص است که راه را گم کرده و در فضای سلطه‌گران حرکت می‌کند.
  • اگر تحلیل روشن و دقیقی از تحولات جهان وجود نداشته باشد، دچار اشتباه خواهیم بود. کسانی که در مقابل ما هستند این چنین نیست که ضد اسلام باشند؛ زمانی که آنان اصل اخلاق و دین مداری را از صحنه جامعه کنار می‌گذارند به این معناست که با همه پیامبران و بالاتر از آن با حقیقت انسان مخالف هستند زیرا حقیقت انسان به معنای آزادی، عدالت و ظلم‌ستیزی است.
  • باید مراقب بود که دشمنان دعوای اسلام و مسیحیت درست نکنند. ما مدافع حقوق همه مظلومان، همه انسان‌ها و همه ملت‌ها هستیم.
  • سلطه‌گران برای سیطره بر جهان طرح و برنامه جدیدی به راه انداخته‌اند. آنان وقتی از منفور بودن خود بین ملت‌ها مطلع شدند و طراحی‌هایشان برای ملت‌ها افشا شد، طرح جدیدی به راه انداخته و این بار به بهانه کمک به آزادی ملت‌ها لشکرکشی کرده و کشورها را اشغال می‌کنند.
  • همه باید هوشیار باشند که بین آزادیخواهی، عدالت طلبی و استقلال ملت‌ها با دخالت ناتو و صهیونیست‌ها مرزبندی وجود دارد.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =