پاییز امسال برخلاف سالهای قبل روزهای پربارانی به ویژه در پایتخت دارد. تهران در هفته گذشته چند روز پرباران و هوای خوب را گذراند و البته قرار است که دوبارکشور به استقبال باران برود.<BR>

هواشناسی می گوید نقشه‌هاي پيش‌يابي نشان مي‌دهد كه تا روز دوشنبه براي استان‌هاي واقع در نيمه غربي، بتدريج استان‌هاي واقع در مركز و سپس شمال شرق، شرق بارش باران گاهي با رعد و برق و وزش باد و براي مناطق سردسير و مرتفع بارش برف و كاهش دما پيش‌بيني مي‌شود.
درياي خزر در روز شنبه مواج و در روزهاي يكشنبه و دوشنبه طوفاني است.و البته  طي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالي وزش باد نسبتا شديد دور از انتظار نيست. تا روز سه‌شنبه آسمان استانهاي شمالي یعنی گيلان، گلستان و مازندران همراه با بارش برف و باران خواهد بود.
روزهاي يكشنبه و دوشنبه براي استان‌هاي بوشهر، فارس و هرمزگان و جنوب سيستان و بلوچستان بارش باران گاهي با رعد و برق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود و در اين مدت خليج‌فارس مواج خواهد بود همچنين در روز سه‌شنبه نيمه شمالي بارش متناوب باران ادامه خواهد داشت.
روزهاي يكشنبه آسمان استان تهران ابري همراه با بارش باران در بعضي ساعات وزش باد شديد در ارتفاعات بارش برف پيش‌بيني شده است كه حداكثر دماي هوا كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 7 و 15 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.
همچنين در روز دوشنبه نيمه ابري همراه با بارش باران و وزش باد شديد در ارتفاعات بارش خواهد رسيد كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 3 و 12 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.
 4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    2 0
    خدایا بابت این نعمات ازت سپاس گذاریم.باشد که شکر گذار باشیم
  • مریم IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    0 0
    ای کاش ما که تهرانیم هم برف ببینیم
  • بدون نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    0 0
    الان که هوا آفتابیه!!!!!!!