15 عنوان از مجموعه «قهرمانان انقلاب» که به روایت داستان زندگی شخصیت‌های انقلابی و تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد، برای چهارمین بار از سوی سوره مهر منتشر شد.


به گزارش خبرآنلاین، اولین کتاب از این مجموعه که تجدیدچاپ شده، روایت داستانی از زندگی شهیدمحمدعلی رجایی با عنوان «ستاره من» است که زهره یزدان‌پناه نگارش آن را برعهده داشته است. «گلستان در آتش» نوشته ابراهیم حسن بیگی هم که به روایت زندگی شهید محمدجواد باهنر می‌پردازد، عنوان دیگر این مجموعه است که تجدیدچاپ شده است.

 

«تک درختی در کویر» روایت داستان زندگی آیت‌الله سیدمحمود طالقانی و روایت داستان زندگی شهید آیت الله سیداسدالله مدنی در کتاب «گزارش سفر» هم از دیگر عناوین تجدید چاپ شده هستند که به قلم زهرا حیدری به رشته تحریر در‌آمده است.

 

روایت داستانی زندگی آیت الله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی در کتاب «پشت شیشه‌‎های مات» نوشته عزت الله الوندی به همراه کتاب «دل بستگی در سال‌های سخت» روایت زندگی شهید آیت‌الله حسین غفاری نوشته علی‌الله سلیمی و «راز گل سرخ» داستان زندگی شهید آیت الله سیدمحمدرضا سعیدی نوشته خسرو باباخانی 3 کتاب دیگر از این مجموعه هستند که برای چهارمین بار منتشر شده‌اند.

 

«مسافر تنها» شامل روایت داستانی زندگی شهید آیت الله عطالله اشرفی اصفهانی نوشته کیوان امجدیان، «روزی خواهم خفت؛ برای همیشه» روایت داستانی از زندگی شهید آیت‌الله محمد صدوقی نوشته شمسی خسروی، «پروانه ای که سوخت» روایت داستانی از زندگی شهید سید مجتبی نواب صفویی نوشته سارا عرفانی و روایت داستانی از زندگی شهید سیدعبدالحسین دستغیب با عنوان «شال سبز» نوشته علی‌اکبر عسگری 4 عنوان دیگر از مجموعه قهرمانان انقلاب هستند که به چاپ مجدد رسیده‌اند.

«به کی می گن قهرمان» سرگذشت داستانی شهید سیدعلی اندرزگو با گردآوری نرگس آبیار،« به سختی پولاد به نرمی لبخند » درباره زندگی شهید اسدلله لاجوردی نوشته ساسان ناطق و «مرد سلول شماره 5» روایت داستان زندگی شهید دکتر علی شریعتی گردآوری مصطفی رحیمی سه عنوان دیگر این مجموعه هستند که برای چهارمین بار منتشر شده‌اند.

 

«داستانی که تمام نمی‌شود» روایت زندگی شهید مرتضی مطهری، «خوابی به رنگ فراموشی» روایت داستانی زندگی آیت الله مفتح، «فصل گل یخ» روایت داستانی شهید کامران نجات اللهی، از دیگر عناوین مجموعه قهرمانان انقلاب است که به زودی تجدیدچاپ خواهند شد.

 

انتشارات سوره‌مهر تاکنون 17 عنوان از مجموعه «قصه قهرمانان انقلاب» را در قطع پالتویی برای نوجوانان منتشر کرده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه هرکدام از کتاب های این مجموعه ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =