مدیر اجرایی جشنواره‌ «خنده‌ فراخ» اعلام کرد داوران نوجوان 3 عنوان کتاب با نام‌های «توی پرانتز»، «جاسم رمبو» و «داماد فرمانده» را به عنوان خنده‌دارترین کتاب‌های سال انتخاب کردند.

مدیر اجرایی جشنواره‌ کتاب‌های طنز کودک و نوجوان در گفت‌وگو با ایبنا درباره‌ شیوه‌ برگزاری این جشنواره توضیح داد: «در جشنواره‌ «خنده‌ فراخ»، 20 عنوان کتاب طنز از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب و در 30 کتاب‌خانه‌ی آن توزیع شد.» مهدی مهدیان، افزود: «داوری این جشنواره را حدود 300 نفر از نوجوانان کتاب‌خوان عضو کانون برعهده داشتند. آثار انتخابی در هر مرکز کانون در اختیار 10 نوجوان قرار داده شد و آن‌ها باخواندن کتاب‌ها به داوری این آثار طنز پرداختند.»

 

مدیر اجرایی جشنواره «خنده‌ فراخ» گفت:‌ «در نهایت 6 هزار فرم داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میان 4 هزار فرم ویژگی‌های موردنظر ما را داشتند. این فرم‌ها به صورت آماری بررسی و 3 عنوان کتاب به عنوان برگزیده شد.»

 

داوران نوجوان سه کتاب «توی پرانتز»، نوشته‌ سیدسعید هاشمی از انتشارات «چرخ و فلک»، «جاسم رمبو» و «داماد فرمانده لشکر» از مجموعه‌ «ترکش‌های ولگرد» نوشته‌ داوود امیریان را به عنوان خنده‌دارترین کتاب سال انتخاب کرده‌اند.

 

آیین پایانی جشنواره‌ «خنده فراخ» ساعت 14 روز دوشنبه 10 بهمن ماه 90 در سالن غدیر واقع در خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و از نویسندگان آثار برگزیده تجلیل می‌شود.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =