محسن فروزان دروازه بان مازاد تیم استقلال تهران در راه بازگشت به تیم گسترش فولاد تبریز می باشد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، از باشگاه استقلال تهران خبر می رسد که پرویز مظلومی سرمربی این تیم چندان میلی به حضور محسن فروزان در تیمش ندارد.

جویباری مدیر نقل و انتقالات تیم استقلال تهران نیز در صحبت هایش اعلام کرده است که فروزان در لیست مازاد استقلالی ها قرار دارد و قرار است این بازیکن را به صورت قرضی به تیم دیگری برود.

از باشگاه گسترش فولاد تبریز نیز خبر می رسد که مسئولان این باشگاه در پی جذب فروزان می باشند و از منبع موثق نیز خبر می رسد که وی علاقه ای به بازگشت به تبریز هم دارد.

محسن فروزان دروازه بان تیم استقلال تهران نیز که علاقه ی خاصی به این تیم دارد، سابقه بازی در سرخآبی های تبریز را دارد.

اما دیگر خبر از این باشگاه این می باشد که امیر حسین کریمی هافبک جوان و ملی پوش تیم سپاهان اصفهان با مسئولان گسترشی ها به توافق رسیده است که وی قرار است به صورت قرضی به این تیم بیاید.

از هیات فوتبال اصفهان نیز خبر می رسد که کریمی امروز برای فسخ قرارداد در هیات فوتبال این استان حضور یافته و مراحل انتقالش به تیم گسترش فولاد تبریز را انجام خواهد داد، البته وی به صورت قرضی به گسترش فولاد می آید.

گفتنی است این اولین خرید جوان گسترشی ها در این فصل می باشد و تیم گسترش فولاد نیز همانند تیم ها تمرینات خود را البته زودتر از همشهری اش آغاز کرده است و سعی دارد در فصل آتی حضوری قدرتمندانه تر داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =