بسیج فرهنگ ناب برگرفته از ارزش های اسلام است

باحضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان ، مدیرعامل و معاونین و کارکنان و بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان ،مراسم گرامیداشت هفته بسیج برگزار گردید .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین محمد تقی گنجی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، اخلاص و دلاوری های بسیجیان را در سال های دفاع مقدس و دوران سازندگی یادآور شد و گفت : شهدای بسیجی با نثار جان خود با خدا معامله کردند.
وی با بیان ویژگی های بسیجی اظهار داشت : بسیج فرهنگ ناب برگرفته از ارزش های اسلامی است و بسیجی دارای خصیصه مهم ولایتمداری و امام شناسی و تبعیت از رهبری است.
حجه الاسلام گنجی ، یکی از خطرات دشمنان انقلاب اسلامی در برهه کنونی را ، نفوذ آنان و ضربه زدن به اهداف ارزشمند نظام دانست و افزود : آنچه که موجب انحراف اسلام پس از رحلت پیامبر (ص) گردید نفوذ نفاق و ایجاد بدعت در دین بود که امر اطاعت از امیرمومنان حضرت علی (ع) را بر خیلی از مسلمانان دشوار کرد و در نهایت از مسیر اسلام واقعی دور گردیدند.
در ادامه این مراسم از 20 تن از فعالان و سرگروه های حلقه تعالی در پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای سمنان با اهداء لوح یادبود و هدایایی تقدیر به عمل آمد .
همچنین از زحمات ارزشمند همکار پیشکسوت بسیجی ، علیرضا فدائی اسلام در تحقق اهداف والای بسیج ، تجلیل گردید.
گفتنی است پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای سمنان در راستای اهداف مقدس بسیج طی سالهای گذشته اقدام به تشکیل جلسات حلقه های تعالی به صورت منظم و ماهیانه برای بسیجیان پایگاه نموده است که با ارائه مباحث دینی ، اعتقادی و بصیرتی در این حلقه ها ، بسیجیان بهره لازم را کسب می نمایند .
همچنین کسب عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در سال 93 در دومین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج کشور از آخرین افتخارات پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای سمنان می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =