از واکنش‌ها به درگذشت داود رشیدی تا هلاکت تروریست‌های داعش در ایران/ پربازدیدترین اخبار ۵شهریور

جمعه، پنجم شهریور 95 با خبر درگذشت داوود رشیدی شروع شد. پس از آن هم خبر رسید وزارت اطلاعات موفق شده گروهی از وابستگان داعش را که قصد عملیات در قم و حرم حضرت معصومه (س) داشتند به هلاکت برساند.

امروز، روز سختی برای اهالی فرهنگ و هنر بود. روزی که در پگاه آن، خبر رسید داوود رشیدی، هنرمند پیشکسوت و نام آشنای سینما و تئاتر درگذشت.

دوست و همکار و همبازی او علی نصیریان از آرزویش گفت که با درگذشت داود رشیدی هیچ‌گاه محقق نمی‌شود.

هنرمند پیشکسوت دیگر سینما و تئاتر ایران محمدعلی کشاورز به خانه زنده‌یاد رشیدی رفت و  پرویز پرستویی هم به خبر درگذشت داوود رشیدی واکنش نشان داد.

حتی پربازدیدترین مطالب سرویس طنز و کاریکاتور خبرآنلاین هم اختصاص به طرح های زیبایی از چهره زنده یاد داوود رشیدی  داشت.

در عالم سیاست هم رئیس جمهور برای درگذشت داوود رشیدی پیام توئیتری داد.

ولی در اخبار حوزه سیاسی، مسایل فرهنگی روز بیش از سایر جریانات مورد توجه بود.
گزارشی درباره واکنش های سیاسی به تصمیمات فرهنگی دولت و اینکه رئیس جمهور که با کسی عهد اخوت در حوزه فرهنگ نبسته پربازدیدترین خبر امروز سیاسی بود.
همچنین خبر اعلام انهدام یک‌ تیم‌‌ تروریستی در حرم کریمه اهل‌بیت و هلاکت اعضای تیم تروریستی ابوعایشه از پرکلیک ترین اخبار امروز بود.

وزیر اطلاعات هم در در خبری گفت 1500 جوان ایرانی که قصد پیوستن به داعش داشتند شناسایی شدند.

در دنیای اقتصاد، سه خبر پربازدید خبرآنلاین مربوط به مسایل این روزهای بازار خودرو بود.
افزایش قیمت ناگهانی محصولات خودروسازان و واکنش بازار خودرو که هنگ کرد از جمله این اخبار بود. ولی ماجرای تولید پژو 301 در سال آینده هم خبر دیگری در حوزه خودرو بود که توجه مخاطبان را جلب کرد تا در کنار قیمت انواع خودرو وارداتی شاسی بلند نشان دهد علاقمندان به مباحث خودرو کم نیستند.

در حوزه اجتماعی نیز شکستن سدها به خاطر بحران کم آبی در کنار هشدار نماینده سازمان ملل در ایران به خاطر بی آبی نشان داد افکار عمومی این حوزه نگران بحران آب و خشکسالی شدید کشور است.

طبق معمول، مخاطبان به خبرهایی درباره سربازی و اینکه مشمولان 6 ماه پس از انصراف از تحصیل فرصت اعزام دارند هم توجه نشان دادند و این خبر از پربازدیدترین اخبار امروز بود.
بحران در ترکیه و تحولات سوریه نیز پرمخاطب ترین اخبار امروز بین الملل خبرآنلاین بودند.
واکنش ایران به ورود تانک‌های ترکیه به سوریه به همراه انفجار شدید در ترکیه و خبر فراخوانی 12 سفیر ترکیه به آنکارا از دید مخاطبان در این حوزه قابل توجه بود.

مخاطبانی هم که در دنیای فناوری اطلاعات سیر می کردند می خواستند یاد بگیرند چگونه اطلاعات هارد دیسک خود را برای همیشه پاک کنند.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =