از تصاویر متفاوت رهبر انقلاب تا کنسرت ویژه برای کیمیا علیزاده/ پربازدیدترین اخبار 30 مرداد

پربازدیدترین اخبار امروز 30 مرداد 95 بیشتر درباره استفاده روس‌ها از پایگاه هوایی استان همدان بود. البته هنوز هم جو فکری مخاطبان خبرآنلاین دور و بر قصه پرماجرای رقابت‌های المپیک می‌چرخد.

پربازدیدترین اخبار 30 مرداد 95 در ابتدا با عکسی متفاوت از رهبر انقلاب در دوران ریاست جمهوری آغاز می شود که امروز از سوی سایت معظم له منتشر شده است.

پس از آن هم بلافاصله  طرح جالب سایت رهبری همزمان با انتشار خبر حضور جنگنده‌های روسی در پایگاه هوایی نوژه همدان  مورد توجه مخاطبان بود که نشان می دهد حساسیت افکار عمومی نسبت به اخبار رهبر انقلاب بیش از سایر حوزه ها و چهره هاست.

بعد از این اخبار، اعتراض یک روزنامه اصولگرا به سخنان امام جمعه مشهد پربازدیدترین اخبار سیاسی بود.

در عرصه اقتصادی خبر  حذف وام خودرو، کالا و جعاله از بانک‌ها  پربازدیدترین خبر برای اهل اقتصاد بود. آنها همچنین به اعلام جزئیاتی از کارت‌های جدید اعتباری  واکنش نشان دادند تا به همراه خبر  آغاز پرداخت غرامت پژو به ایران  پربازدیدترین اخبار حوزه باشد.

اما خبر برگزاری کنسرت ویژه برای اولین زن ایرانی برنده مدال المپیک در حوزه فرهنگ و هنر پربازدیدبود تا به همراه طعنه معنادار مهران مدیری به یک منتقد  و سوال امام جمعه شیراز که پرسیده بود اگر کنسرت حلال است چرا در مشهد برگزار نمی‌شود؟ اخبار پربازدید امروز را در این حوزه بسازد.

خبر تکان دهنده ابتلای۷۰ هزار ایرانی به ام.اس هم به همراه اخبار حوادث پربازدیدترین های سرویس اجتماعی خبرآنلاین را شامل شد.
این خبر در کنار اقرار دیوان محاسبات و سازمان بهینه‌سازی سوختکه گفته بودند  اطلاعاتی که به دادگاه مهدی هاشمی داده بودیم نادرست بود  توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

جاسوسی آمریکایی ها از هواپیماهای روسی در پایگاه هوایی همدان و عکسی که منتشر کرده بودند در حوزه بین الملل خبرساز بود.

البته مخاطبان خبرآنلاین به این پرسش هم پاسخهای متفاوتی دادند: درباره استفاده روسیه از پایگاه شهید نوژه همدان چه نگاهی دارید؟ و آن سوی کره زمین، هم یک روزنامه روسی به آمریکایی ها هشدار داد که: تند نروید، ایران متحد روسیه نیست.

مخاطبان برای شناخت  بهترین دوربین در گوشی های اندرویدی هم روی این مطلب کلیک کردند تا حوزه فناوری ما با یک خبر ترجمه، پرمخاطب شود.

در سرویس کاریکاتور هم تصویر طنزآلود ستاره مشهور شکمو برای مخاطبان خبرآنلاین جالب توجه بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =