ضیافت اندیشه استادان دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم سردار ستار اورنگ، خانواده شهید در جمع استادان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه استادان حضور به عمل آوردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی واحد یاسوج ضیافت اندیشه اساتید با حضور بیش از 50 نفر از اساتید دانشگاه های آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام هاشمی به بیان ویژگی ها و مزایای این طرح پرداخت و هدف برگزاری این طرح را دانش افزایی و ارتقاء تاثیرگذاری اساتید بیان کردو افزود: این طرح شامل دو کلاس انديشه سياسي و‌مباني انقلاب اسلامي و معرفت شناسی می باشد و اساتید با توجه به ثبت نام صورت گرفته کلاس بندی شده اند.
در ادامه حجت الاسلام غفاری مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه و معاون فرهنگی طرح ضیافت؛ به بیان فعالیت های فرهنگی پیش بینی شده(هم اندیشی اساتید، اردوی فرهنگی و...) برای این طرح پرداخت که در طول دوره بعد از کلاس های آموزشی برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی پور مسئول رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی ضمن تشکر از خانواده شهید اورنگ بیان داشت: شهادت مرگي است، انتخاب شده، مرگي كه انسان به سوي آن مي‌رود نه آنكه به سوي انسان بيايد و اهميت و ارزش شهيد و شهادت نيز از همين جا سرچشمه مي‌گيرد. اگر چه گفته مي‌شود شيعه اگر در بستر هم بميرد، شهيد است، اما شهادت درجاتي دارد كه عالي‌ترينش جهاد در راه خداست.

در ادامه همسر شهید اورنگ گفت: افتخار می کنم که سردار اورنگ در راه دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیده و حالا افتخار می کنم خانواده شهیدی نصیبمان شده است.
در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، یاد و خاطره این شهید دلاور و اولین شهید مدافع حرم استان گرامی داشته شد و بر پاسداشت آرمان شهدا تاکید شد .
شهید ستار اورنگ از فرماندهان شجاع دفاع مقدس و از مستشاران نظامی هوشمند سپاه بود که در کنار سایر مدافعان حرم نقش مهمی در پاکسازی بخشهایی از سوریه داشت .این دلاور شهید پس از آزادی شهرهای نبل و الزهرا بدست تروریستهای تکفیری به شهادت رسید .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =