به داد شهروندان مجتمع مسکونی عقیق در دولت‌آباد برسید/ ساکنان: آسفالت نداریم، زباله‌ها تلنبار شده!

ساکنان مجتمع مسکونی عقیق واقع در دولت‌آباد شهرری هنوز درگیر مشکلات متعددی هستند. مهم ترین این مشکلات آسفالت نشدن خیابان‌های این مجتمع است و همزمان با آسفالت نشدن معابر، شهرداری منطقه ۲۰ توجهی به جمع‌آوری زباله‌ها و نظافت این مجتمع ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، 
این مجتمع واقع در منطقه ۲۰ شهرداری تهران و ناحیه ۴ آن است و اهالی این مجتمع می‌گویند در یک سال و نیم گذشته بارها، از طریق نامه نگاری، تجمع، حضور مکرر در شهرداری و درخواست از مسئولان شهرداری خواستاری رسیدگی به این وضعیت شده‌اند اما هنوز نه تنها هیچ اتفاقی رخ نداده، بلکه مسئولان شهرداری منطقه ۲۰ تهران هیچ پاسخ روشنی به اهالی برای پیگیری مسایل و مشکلات این مجتمع نمی‌دهند.


در همین رابطه، عمار علوی یکی از نمایندگان ساکنین درباره این وضعیت گفت: بیش از ۳۰ ماه از تاسیس این مجتمع می‌گذرد وبارها از مسئولان شهرداری منطقه ۲۰ درخواست آسفالت کردن معابر این مجتمع را کرده ایم اما متاسفانه شهرداری هیچ اقدامی نمی‌کند.


او ادامه می‌‌دهد: به دلیل آسفالت نبودن معابر حتی ماموران زحمت کش شهرداری تهران از نظافت معابر اجتناب می‌کنند و این مساله مشکلات زیادی را برای سکنه ایجاد کرده، حتی تا ماه‌ها پیش نیز در این مجتمع مخازن زباله هم وجود نداشت و هم اکنون جمع آوری زباله نیز با کندی و تاخیر بسیار زیادی همراه شده است.

همچنین سبزعلی دیگر نماینده اهالی این مجتمع می‌گوید: ما از هر طریقی این موضوع را با مسئولان شهرداری منطقه بیست درمیان گذاشتیم .


او می گوید: در ابتدای تاسیس مجتمع؛ شهرداری طبق قوانین خود تمام عوارض مربوط به ساخت و ساز را از مالکین اخذ کرد و به دلیل تازه تاسیس بودن مجتمع و خاکی بودن آن علاوه بر آن مبالغ مبالغی نیز جهت وصل انشعابات و ساماندهی معابر مجتمع اخذ شد، اما از آسفالت معابر این مجتمع خبری نشد.
دیگر ساکنان این مجتمع می‌گویند، با اندک بارندگی سطح معابر مجتمع گل آلود می‌شود و در برخی روز‌ها حتی رفت و امد را برای ساکنان مختل می‌کند.


 

4642

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
    17 0
    دم از مدیریت میزند بعد یه چنین وضعی برای این مجتمع مسکونی پیش آمده فقط عوارض پسماند میگیرن ولی کو کار جایزه خوش حسابی و به قید قرعه جایزه میدن پیشکش رسیدگی انجام بشه اهمیت داده بشه
  • امیر حسین فغانی FI ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
    2 1
    سلام کار شهرداری فقط گرفتن عوارض شهرداری و پسماند شده چند سال از تأسیس این شهرک گذشته میلیاردها تومان از مردم گرفتن ولی هنوز مشکلات ابتدایی این شهرک حل نشده بوی تعفن زباله ها برای مردم انواع بیماری رو میاره بارش بارون شده مشکلی بزرگ برای ما ساکنان شهرک کاش یک دهم این مبالغ دریافتی خرج خود شهرک میشد ولی کو گوش شنوا
  • عمار IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
    4 1
    با سلام بنده به عنوان یکی از ساکنین این مجموعه علاوه بر تائید مشکلات ، مشکلات عدیده دیگری جهت رفت و امد را نیز گوشزد میکنم . عدم احداث پیاده رو ، مشکلات رفت و امد خودرو در دست اندازهای بدون آسفالت، ضمن اینکه شهرداری بنری مبنی بر اسفالت شدن مجموعه زده بود و اعلام نموده بود ماشین های خود را پارک نکنید تا بشه اسفالت کرد خیابان ررو اما خبری نشد.