استاندار سمنان:اجرای دولت الکترونیک رضایت مندی مردم را به دنبال خواهد داشت

محمدرضا خباز در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان گفت: اجرای طرح دولت الکترونیک با هدف صرفه‌جویی در هزینه ها و افزایش خدمات رسانی در این استان در واقع نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان در سومین جلسه کارگروه تخصصی توسعه دولت الکترونیک استان در سالن مدیریت بحران افزود: سمنان به عنوان استان نمونه برای اجرای طرح دولت الکترونیک به دلیل گستره باندهای اینترنتی و پوشش مطلوب انتخاب شد که دستگاه های اجرایی از این فرصت باید نهایت بهره را ببرند.
وی اظهار داشت : کاهش نیروی انسانی و منابع مالی، کاهش چالش های زیست محیطی و افزایش رضایت عمومی از نحوه خدمات رسانی از مزایای عمده اجرای طرح دولت الکترونیک است که با برنامه ریزی منسجم در این استان در حال انجام است.
ایشان خاطرنشان کرد : براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی اجرای طرح دولت الکترونیک قرار بود در برنامه چهارم و پنجم توسعه در کشور اجرایی شود اما به دلیل ضعف در اجرا این تعهدات عملیاتی نشد و باید در دولت تدبیر و امید با توان حداکثری این برنامه های محقق شود.
دکتر خباز تصریح کرد : بعضی از دستگاه های اجرایی استان اقدامات خوبی به منظور اجرای طرح دولت الکترونیک تاکنون انجام داده اند و سایر دستگاه ها که ارزش های این طرح را درک نکرده اند هرچه سریع تر برنامه های جامعی را برای عملیاتی سازی دولت الکترونیک برنامه ریزی کنند.
وی تصریح کرد : استان سمنان به عنوان نمونه برای اجرای طرح دولت الکترونیک از سوی دولت تدبیر و امید انتخاب شد و اجرای آن به این معنی است که همه نهاد های اجرایی باید رویکردی فرا بخشی برای اجرای آن تدابیری را اتخاذ کنند.
استاندار سمنان بیان داشت : گام های بعدی اجرای دولت الکترونیک باید در زمان کوتاه و بدون وقفه ادامه باید تا مردم طعم افزایش خدمات رسانی آرمانی در دولت تدبیر و امید را بیشتر بچشند.
وی گفت : استانداری سمنان مصمم است اگر مشکلی در ادامه روند اجرای این طرح به وجود آمد بدون هدر رفت زمان با وزراتخانه های مربوط گفت وگو کند تا هر چه سریعتر دولت الکترونیک به معنی واقعی در استان سمنان اجرایی شود.
استاندار سمنان ادامه داد : خدمات دولت تدبیر و امید در چند سال گذشته بسیار ارزنده بوده است و باید مردم استان قدردان این برنامه های ارزشمند باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =