در آخرین روز بهار، جزییات جدیدی از حمله موشکی سپاه و تلفات داعش در این موشک‌باران منتشر شد که پربازدیدترین اخبار بود.

در سرویس سیاسی ناگفته‌های مهم «وزیر اطلاعات» از حمله سپاه به مقر سرکردگان داعش و دستور روحانی به نیروهای مسلح بازدید زیادی داشت. پس از آن، خبر پربازدیدی آمد که ۲ هفته بعد از حمله تروریستی در تهران، فرمانده حفاظت مجلس تغییر کرد. سخنان رئیس جمهور روحانی هم پربازدید بود که گفت: پرتاب موشک سپاه بسیار به‌جا و درست بود.

در سرویس اقتصادی، گزارش پربازدیدی درباره ایران، شاه‌راه خطوط هوایی جهان با واکنش فراوان مخاطبان روبرو شد. پس از آن، عنوان شد هواپیمای ژاپنی جایگزین هواپیماهای امریکایی می‌شود و همچنین وام ۱۲۰ میلیونی مسکن با اوراق قدیمی ابلاغ شد.

در سرویس فرهنگ و هنر خبری که دنیای سینما را در بهت فرو برد، بازدید زیادی داشت. پس از آن، هاشم، پسرش و همسرش در پشت‌صحنه «شهرزاد» برای مردم جذاب بود. همچنین اعلام میزان فطریه و کفاره روزه رمضان از نظر آیت‌الله مکارم هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه برای مخاطبان مهم بود بدانند بالاخره آدم‌کوتوله‌های ۶۰ سانتی در ایران وجود دارند یا نه؟ پس از آن بود که خبر پربازدیدی رسید مبنی بر اینکه حکم انفصال از خدمت شهردار مشهد موقتا متوقف شد. در این سرویس نحوه محاسبه قبوض آب و ماجرای تبصره‌های آن هم بازدید زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل عنوان شد واکنش تازۀ وزارت خارجه آمریکا به فعالیت‌های موشکی ایران حکایت از تنش سازی جدید واشنگتن دارد. پس از این خبر، تغییر در رژیم سعودی در فضای سیاسی خاورمیانه پیچید و عنوان شد محمد بن نایف از ولیعهدی عربستان خلع و بن سلمان ولیعهد شده است. واقعیت این است هزینه هایی که شاهزاده جنگ‌طلب سعودی دست رژیم عربستان گذاشته بود باعث برکناری او شد.

در سرویس فناوری اطلاعات پیشنهاد ممنوعیت استفاده از گوشی موبایل توسط کودکان زیر ۱۳ سال بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز هم متلک جدید به قالیباف، سعید جلیلی و محسن رضایی باعث لبخند مخاطبان شد.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =