در ۶آبان ماه، بحث بر سر شرعی یا غیرشرعی بودن حضور عضو زرتشتی شورای شهر یزد همچنان در صدر اخبار پربازدید بود.

در پربازدیدترین خبر امروز سیاسی ماجرای نامهٔ علی مطهری به ۲ عضو شورای نگهبان در باره عضو زرتشتی شورای شهر یزد قرار داشت. پس از آن، توصیه‌ احمد توکلی به شورای نگهبان درباره سپنتا نیکنام پربازدید بود که گفت: بهتر نبود با رهبری مشورت می‌شد؟ در این سرویس گزارشی از آیت‌الله جنتی در منزل شهید حججی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی جواب رد ایران به پیشنهاد انگلیسی‌ها پربازدید بود. پس از آن، مردم خواستند بدانند چرا خانه‌های لوکس باد می‌خورند؟ خبر مهم دیگر هم می گفت سپرده‌های سپرده‌گذاران فرشتگان محبوس در ۶۸ باب ملک شده است.

در سرویس فرهنگی خبری درباره بازیگر سرشناسی که به دلیل برخورد بد قراردادش را پاره کرد پربازدید شد. پس از آن، انتشار گزارشی درباره بازیگر زن اهل ترکیه با چادر بازدید زیادی داشت و یافتن جواب این سئوال هم برای مخاطبان مهم بود که چرا جمهوری اسلامی، کارکنان بخش بی‌بی‌سی فارسی در ایران را ممنوع‌المعامله کرد؟

در پربازدیدترین خبر سرویس جامعه تکلیف قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران مشخص شد و معلوم شد ۲۰ هزار نفر می‌توانند از معافیت استفاده کنند. پس از آن، اظهارنظری از سپنتا نیکنام پربازدید بود که گفت: فعلا مرخصی هستم و تاکنون هیچ ابلاغی به من اعلام نشده است. در خبر مهم دیگری هم سامانه پیگیری مشکلات و پاسخگویی به بازنشستگان اعلام شد.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین الملل ترامپ در توئیتر خود یک خبر جنجالی از هیلاری منتشر کرد. همچنین نقل قولی از امیر قطر پربازدید بود که گفت: تنها راهمان کمک گرفتن از ایران بود. در این سرویس بیانیۀ وزارت خارجه آمریکا دربارۀ استقلال کاتالونیا هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز کاریکاتورهای تولد احمدی‌نژاد در روزنامه قانون بازدید زیادی داشت.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =