برگزاری کارگاه آموزش سواد محیط‌ زیستی برای دانش آموزان خرم‌آبادی

کارگاه آموزش سواد محیط‌زیستی برای جمعی از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خرم آباد توسط دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، با همکاری خانه محیط زیست دانشگاه لرستان، اداره آموزش و پرورش استان لرستان و سازمان حفظ محیط زیست استان، کارگاه آموزش سواد محیط‌زیستی برای جمعی از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خرم آباد در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

با هدف آموزش محیط زیستی دانش‌آموزان مدارس شهر خرم‌آباد و فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست در روز دوشنبه اول اسفندماه ۱۴۰۱ در سالن همایش دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، کارگاه سواد محیط‌زیستی برای جمعی از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی با مشارکت تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، مفاهیم پایه محیط‌زیست، اهمیت و حفاظت از محیط‌زیست، آلودگی‌ هوا و اثرات منفی این آلودگی بر سلامت انسان، مفهوم زباله تر و خشک، بازیافت زباله‌ها، مشارکت در پاکیزگی شهر و طبیعت، مصرف برق، آب و ... در قالب فیلم و بازی‌های کودکانه آموزش داده شد.

از آنجایی که آموزه‌های زیست‌محیطی از سنین پایه نقشی اساسی در شکل‌گیری فرهنگ محیط زیست در بین بزرگسالان و نسل آینده دارد آشنایی دانش‌آموزان ابتدایی با مفاهیم حفاظت از محیط‌زیست، موضوع بااهمیتی در مباحث آموزش، جامعه‌پذیری و تربیت کودکان و نوجوانان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1733970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =