۲۶ طرح مخابراتی در لرستان آماده بهره‌برداری است

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت : ۲۶ طرح مخابراتی در استان تکمیل شده و آماده بهره‌برداری هستند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، نبی اله شمسی فر دقایقی پیش در نشست خبری با خبرنگاران در خرم‌آباد با اعلام این خبر گفت: از اردیبهشت سال گذشته تا امروز بیش از ۱۹۵ پروژه مخابراتی در حوزه های مختلف با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان آغاز شده است .

وی افزود: در حال حاضر ۲۶ طرح با صرف ۹۷ میلیارد تومان اعتبار به اتمام رسیده و طرف هفته آینده بمناسبت هفته ارتباطات به بهره‌برداری خواهد رسید

شمسی فر با اشاره به مراکز پاسخگویی مخابراتی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت موجود مخابرات لرستان مراکز ۱۱۸ و ۲۰۲۰ بصورت شبانه روزی در حال فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان هستند .
مدیر مخابرات منطقه لرستان ادامه داد : مرکز ۱۱۸ و ۲۰۲۰ خرم‌آباد ۶ استان کشور را پاسخگو بوده و شهروندان ۶ استان در کشور از خدمات این دو مرکز بهره می برند .

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به وضعیت فیبرنوری در استان اظهار داشت : شهرستانهای چگنی،کوهدشت ،رومشگان و پلدختر فیبر نوری وجود نداشته و این ضعف و دغدغه ما و مجموعه مخابرات استان بود .
وی افزود : با تلاشها و پیگیری های مستمر فیبر نوری خرم‌آباد به کوهدشت اجرا و به اتمام رسید همچنین فیبر نوری مسیر پلدختر دهلیج به خرم آباد اجرا و به اتمام رسیده و هفته آینده نیز به بهره‌برداری می رسد .
مدیرمخابرات منطقه لرستان همچنین اظهار داشت : مسیر نورآباد نیر تکمیل و مسیر معمولان به پلدختر و ویسیان در حال اجرا می باشد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1766313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =