انتشار فراخوان پویش استانی«سلام فرمانده» ویژه دهه نودی‌ها در چهارمحال وبختیاری

فراخوان پویش استانی«سلام فرمانده» ویژه ی دهه نودی‌ها از سوی حوزه هنری با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری شهرکرد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فرزندان دهه ۹۰ ایران سرافراز، آینده داران این مرز و بوم هستند و با برگزاری پویش «سلام فرمانده»، عشق و اردات قلبی خود به مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را نشان می دهند و یاد و خاطره ی سرداران شهید ایران را زنده نگاه خواهند داشت.

احسان قائدی افزود: این فراخوان که توسط حوزه هنری طراحی شده است، با همکاری اداره آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد برگزار می شود، دانش آموزان مدارس ابتدایی در استان می توانند فیلم های خود را از همخوانی سرود «سلام فرمانده» در مدارس ضبط کرده و برای حوزه هنری ارسال نمایند.

به گفته وی: پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره به بهترین آثار، جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مدارس استان تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند فیلم هم خوانی دانش آموزان خود را به دبیرخانه پویش ارسال کنند. و اختتامیه این پویش با حضور «ابوذر روحی» سازنده اثر فاخر «سلام فرمانده» در شهرکرد برگزار خواهد شد.

گفتنی است ، علاقه مندان برای شرکت در این پویش تا ۲۷ اردیبهشت فیلم آثار خود را از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۹۲۱۹۸۶۵۹۱ ارسال کنند و یا به صورت حضوری به دبیرخانه پویش واقع در شهرکرد خیابان شریعتی، حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ارائه دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =