تدوین و اجرای اولویت های دانشگاه علمی کاربردی لرستان در سال جاری

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از تدوین و اجرای اولویت های دانشگاه علمی کاربردی استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدرضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با روسای مراکز اموزش علمی‌کاربردی استان ضمن تشریح برنامه‌های دانشگاه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، فعالیت انجمن‌های علمی، نشریات دانشجویی، تهیه بانک اطلاعاتی از دانشجویان، دانش‌آموختگان و مدرسان کارآفرین مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان، برگزاری استارتاپ‌ها، تقویت و ایجاد مراکزنوآوری، نیازسنجی رشته‌های جدید براساس آمایش سرزمین را از اولویت برنامه‌های مهم این دانشگاه درسال1401 عنوان کرد.


وی در ادامه، برگزاری منظم کرسی‌های آزاداندیشی در موضوعات مختلف، نشست‌های هم‌اندیشی با حضور اساتید و صاحبنظران، مشارکت دانشجویان، مدرسان و کارکنان در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف و همچنین تعامل بیشتر با مدیران شهرستان‌ها را از روسای مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان خواستارشد.


جعفری از اجرایی شدن نظام پذیرش پیشنهادات کارکنان این دانشگاه، روسا وکارکنان مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان خبرداد و گفت: باهدف هم‌افزایی و بررسی مسائل و چالش‌های موجود و همچنین صرفه‌جویی در کاهش هزینه‌ها و با برنامه‌ریزی صحیح، این مهم را در دستور کارداریم.


محمدرضا جعفری به توانمندسازی کارکنان این دانشگاه و مراکز تحت نظارت اشاره کرد و گفت: به منظور بالابردن سطح مهارت و تخصص کارکنان حوزه‌های مختلف، کارگاه‌های آموزشی تخصصی به صورت مسمتر با مشارکت مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان برگزار می‌شود.


در ادامه، حسین غفاری معاون ارتباطات و اطلاع رسانی حوزه ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی که به صورت مجازی در این نشست حضور داشت، با اشاره به ثبت‌نام پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از اول شهریورماه سال‌جاری گفت: باتوجه به پیگیری‌های انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام پذیرش ای دوره ها از اول شهریورماه تا چهارم شهریورماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس uast.ac.ir انجام می‌شود.


وی، ضمن تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های تبلیغات پذیرش دانشجو توسط واحدهای استانی و مراکز آموزش علمی‌کاربردی، برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی مطلوب را در راستای جذب حداکثری دانشجو خواستار شد.
درابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین مرادی، رابط دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه، مطالبی در خصوص اهمیت و عظمت "روز مباهله" بیان کرد.
دراین نشست، روسای مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان به بیان پیشنهادات ونقطه‌نظرات خود پرداختند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1655728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =