۳۷۱ واحد مسکن به مددجویان چهارمحال و بختیاری واگذار شد

مدیر امور مسکن کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال جاری ۳۷۱ واحد مسکن به مددجویان استان واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،بابک عبدالهی بیان کرد: خدمت احداث مسکن ایمن و مقاوم در راستای تأمین رفاه و آسایش خانواده‌های نیازمند در اختیار مددجویان دارای شرایط قرار می‌گیرد.

وی ضمن تأکید بر استفاده از مصالح باکیفیت و مرغوب در این واحدهای مسکونی افزود: از این مجموع ۲۱۸ واحد در مناطق شهری و ۱۵۳ واحد در مناطق روستایی احداث شده است.

مدیر امور مسکن کمیته امداد استان با اشاره به بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای احداث مسکن گفت: این واحدهای مسکونی با هزینه ۱۰ میلیارد تومان(شامل تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی کمیته امداد و بنیاد مسکن، کمک بلاعوض و کمک‌های خیران) احداث شده‌اند.

عبدالهی ضمن تقدیر از خیران و مؤسسات خیریه در راستای تأمین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت ادامه داد: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

لازم به ذکر است، خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند. همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1742010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =