هویت شهرکرد نیازمند برندسازی است

شهردار شهرکرد گفت: برندسازی هویت شهر را مطرح می‌کند و موجب می‌شود مردمی که در شهر هستند نسبت به شهر حس تعلق پیدا کنند و مسئولیت‌پذیری، مطالبه گری بحق و مشارکت در امورات شهری را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان در جلسه رونمایی از تمبر ششمین نکوداشت روز شهرکرد اظهارداشت: روز شهرکرد یک رسالت کاری است که بر عهده مدیریت شهری است و امسال تلاش کردیم تا روز شهرکرد را متفاوت‌تر از سایر سال‌ها برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هر شهر برای نشان دادن هویت شهری نیاز به برندسازی دارد، افزود: این برندسازی هویت شهر را مطرح می‌کند و موجب می‌شود مردمی که در شهر هستند نسبت به شهر حس تعلق پیدا کنند و مسئولیت‌پذیری، مطالبه گری بحق و مشارکت در امورات شهری را به نمایش بگذارند.

شهردار شهرکرد بیان کرد: معرفی تاریخچه، قدمت، مفاخر، مشاهیر و بزرگان را به نسل جوان باید معرفی کنیم و این امر موجب امید آفرینی و ایجاد انگیزه در نسل جوان می‌شود.

واحدیان با اشاره به برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های روز شهرکرد ادامه داد: در ماه‌های پایانی سال گذشته کارگروه‌ها تشکیل و برنامه‌ریزی‌ها لازم و برنامه‌ها تبیین و تدوین شد و پس از تدوین برنامه‌ها، جلسات با کارگروه‌ها به ویژه گروه‌ نهادهای مردمی، فضای مجازی، اصحاب رسانه و صاحب نظران جلسات رسمی و غیر رسمی برگزار و پس از دریافت نقطه‌نظرات با اعضای شورای شهر جمع‌بندی انجام پدر فرمانداری مطرح شد.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: امسال با مشارکت تمامی دستگاه‌ها ازجمله میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد و بهزیستی و... موجب شد روز شهرکرد تنها مختص به شهرداری نشود.

واحدیان خاطرنشان کرد: روز شهرکرد بهترین فرصت است تا پروژه‌های عمرانی شهرداری نیز به بهره‌برداری و یا کلنگ زنی شوند و مردم شیرینی و حلاوت این پروژه‌ها را در روز شهرکرد بچشند.

وی گفت: روز شهرکرد باید به گونه‌ای برگزار شود که به صورت کشوری مطرح شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1763077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =