آغازبه کاربیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) در مشهد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) باهدف تسهیل در خرید کالاهای با قیمت و کیفیت مناسب مورد نیاز شهروندان برای ماه مبارک رمضان و سال نو دراین شهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، رضا صفری در این خصوص اظهار داشت : این نمایشگاه عصریکشنبه ۱۳ اسفندماه افتتاح شد و تا ۱۸ اسفند ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد.
وی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نیز بیان داشت: زمینه های فعالیت مشارکت کنندگان شامل؛ پوشاک و البسه، موادغذایی، میوه و تره بار، گوشت، مرغ و ماهی، سوسیس و کالباس و مواد پروتئینی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، محصولات ارگانیک خوراکی، فرش ماشینی، کالای خواب و منسوجات خانگی، لوازم خانگی و ملزومات منزل و صنایع دستی می باشد.
صفری خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت مفید ۱۵ هزار مترمربع ودر سالن های مفاخر، فردوسی، عطار، فضای باز وخلیج فارس برای استقرارغرفه ها و فروشندگان حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.
وی در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه نیز گفت : تعداد کل مجموعه های حاضر بیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) ۱۱۰۰ غرفه در قالب ۷۰۰شرکت کننده است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۶۷۰ مجموعه و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۳۰ مجموعه از استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، قم،اصفهان، لرستان و آذربایجان شرقی می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و جمعه نیز از ساعت ۱۱ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =