بازدید نوروزی سرپرست پتروشیمی فن آوران از واحدهای عملیاتی این شرکت، شرکت‌های تابعه و پروژه های در دست اجرا

دکتر حسین رفیق دوست سرپرست شرکت پتروشیمی فن آوران از اولین ساعات شروع سال نو پس از حضور در جشن نوروزی خانواده فن آوران و تبریک سال نو، به بازدید از واحدهای عملیاتی این شرکت و نیز پتروشیمی فارابی، همچنین پروژه های پتروالفین فن آوران، بازیافت دی اکسید کربن و بویلر هیدروژن سوز فن آوران پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، دکتر رفیق دوست سرپرست شرکت پتروشیمی فن آوران با شروع سال نو ضمن حضور در جشن نوروزی خانواده فن آوران و تبریک سال نو، به بازدید از واحدهای عملیاتی این شرکت و پتروشیمی فارابی، همچنین پروژه های پتروالفین فن آوران، بازیافت دی اکسید کربن و بویلر هیدروژن سوز پرداخت.

وی در جمع خانواده های کارکنان این شرکت در جشن نوروز ۱۴۰۳، با اشاره به نامگذاری امسال بنام سال جهش تولید با مشارکت مردم، تاثیر محسوس نقش خانواده ها در ارتقای روند تولید و پیشبرد اهداف را مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا همچون گذشته و بیش از پیش زمینه حضور آحاد مردم و خانواده کارکنان در تحقق هدف جهش تولید در این شرکت فراهم آید.

رفیق دوست در ادامه با حضور در واحد های عملیاتی نوبتکار پتروشیمی های فن آوران و فارابی از تلاش های کارکنان تقدیر و سال نو را به ایشان تبریک گفت.

سرپرست شرکت پتروشیمی فن آوران طی بازدید از پروژه های در دست اجرای این شرکت با حضور در محل پروژه پتر والفین فن آوران، ضمن اشاره به شرایط رقابتی بازار و لزوم افزایش انعطاف پذیری و تاب آوری شرکت ها، طرح احداث مخازن پتروالفین را به لحاظ افزایش ظرفیت انبارش محصول و تسهیل در مدیریت عرضه تولیدات، نقطه عطفی در ارتقای قدرت رقابتی شرکت فن آوران برشمرد و بر لزوم تسریع در تکمیل آن تاکید کرد.

وی همچنین از پروژه بازیافت دی اکسید کربن بازدید و تسریع در ورود به فاز عملیاتی را با توجه به تاثیر مطلوب زیست محیطی این پروژه و نیز نقش آن در افزایش تولید متانول، مورد تاکید قرار داد.

ایشان پیشرفت فاز مهندسی پروژه بویلر را نیز بالغ بر ۷۰ درصد ذکر کردند و با اشاره به اتمام کارهای سیویل در این طرح و پیشرفت مطابق برنامه سایر مراحل آن، ابراز امیدواری کرد با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ضمن بهره مندی از مزایای زیست محیطی حاصله، زمینه پایداری تولید بخار مورد نیاز و کاهش وابستگی به خرید این یوتیلیتی بخوبی فراهم گردد.

دکتر رفیق دوست در پایان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای آحاد کارکنان این شرکت و شرکت های تابعه، سال پیش رو را بعنوان سالی مهم و تاثیر گذار در برون رفت از چالش های فراروی شرکت ها ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت پرشور کلیه همکاران، اهداف ترسیمی با سرعت و شدت قابل قبولی به نتیجه برسند و شرکت پتروشیمی فن آوران و شرکت های تابعه از این حیث سال خوبی را آغاز و به پایان برسانند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =