دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

دوازدهمین دوره المپیاد طرح ملی دادرس با شعار «دانش آموز آماده در روزهای سخت» در محل دالان بهشت شهر گهرو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری در آیین اختتامیه طرح ملی دادرس که با مشارکت جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش در محل دالان بهشت شهر گهرو برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر ویژه از جمعیت هلال احمر استان گفت: عملیات « وعده صادق » مصداق بارز طرح دادرس بود چرا که شهید تهرانی مقدم دانش آموز آماده برای روزهای سخت بود.

وی آموزش کمک رسانی به دانش آموزان را کاری بسیار ارزشمند و ضروری دانست و گفت: هر دانش آموز باید مربی سایر دانش آموزان در آموزش کمک های اولیه و کمک رسانی به مصدومان در شرایط بحرانی باشد .

"مسعود مثنوی" مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز با بیان اینکه طرح ملی دادرس برای ترویج فرهنگ ایمنی و توسعه مهارت‌های امدادی اجرا می‌شود؛ گفت: ۶ هزار دانش آموز پسر در قالب ۲۰۰ تیم از آموزشگاه‌های متوسطه اول در این طرح شرکت کردند و ۱۰ تیم به مسابقه استانی راه یافتند.

وی تصریح کرد: این المپیاد به صورت کتبی و عملی با سرفصل‌های اسکان اضطراری، پناهگیری و خروج ایمن، اطفای حریق و سوختگی، حمل مصدوم، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، آسیب بافت نرم و آسیب‌های اسکلتی مفصلی برگزار شد.

" فخر الدین اسدی " معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در حاشیه این مسابقات گفت :تیم ناحیه دو شهرکرد ، بروجن و شهرکرد در طرح ملی دادرس پسران به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم شهرستان لردگان بعنوان تیم بشر دوست انتخاب شد همچنین در مسابقات دختران تیم های کیار، فارسان و سامان رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و جایزه بشر دوستی به شهرستان اردل اختصاص یافت.

گفتنی است : در پایان این مسابقات از خانواده شهدای امدادگر استان تجلیل شد.

دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =