آمادگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای برگزاری امتحانات نهایی

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گردهمایی کارشناسان و کارشناس مسئولان سنجش ، حراست ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از آمادگی کامل اداره کل آموزش و پرورش استان برای برگزاری امتحانات نهایی سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال و بختیاری ، افشین امیریان در نشست تخصصی عوامل اجرایی امتحانات نهایی داشتن اخلاق و شخصیت ویژه مسئولیت و اشرافیت بر وظایف محوله را شرط انجام صحیح ماموریت دانست.

وی گفت : ما باید الگویی بر شرح وظایف خود باشیم و شخصیت و اخلاق ما باید متناسب با مسئولیتی باشد که در آن قرار گرفته ایم لذا همه رفتار های ما بر اساس مسئولیتی که در آن قرار داریم سنجیده خواهد شد و در نظر داشتن این نکته برای عوامل اجرای آزمون نهایی بسیار مهم است.

افشین امیریان از عوامل اجرایی آزمون خواست تا با دانش آموزان با رویی گشاده و سعه صدر رفتار کنند و نحوه برگزاری امتحانات را برای آنان به خوبی تشریح نمایند.

حجت الله شریفی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت سلامت در برگزاری امتحانات نهایی گفت: بر اساس بازرسی های صورت گرفته همه حوزه های امتحانات نهایی به تجهیزات امنیتی و دوربین مدار بسته مجهز و سیستم های مورد نیاز حوزه توسط کارشناسان حفاظت بررسی و پلمپ شده اند.

وی گفت : با توجه به تجهیز تمام حوزه های امتحان به سیستم های سیگنال یاب و راکت های موبایل یاب و همچنین شیوه جدید ارسال سوالات، تخلف در حوزه های امتحانی امکانپذیر نمیباشد ولی در صورت مشاهده هر عملکرد خارج از قوانین و مقررات با متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

شریفی خاطر نشان کرد : بازرسان ویژه استانی و بازرسان منطقه ای در حوزه های امتحان نهایی حضور خواهند داشت و بر روند برگزاری آزمون نظارت خواهند کرد.

گفتنی است، در این نشست مسئولین به تشریح وظایف مسئولین اجرایی حوزه های امتحان نهایی پرداختند و در پایان به سوالات عوامل اجرایی حوزه های آزمون نهایی پاسخ داده شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =