لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته نخست دی‌ماه در حالی منتشر شد که نیمه پنهان زندگی خواهر محمدرضا شاه پهلوی توانست صدرنشینی چند هفته‌ای را از زندگینامه لیونل مسی بگیرد.

 

به گزارش خبرآنلاین و بر اساس لیست منتشرشده پرفروش‌ترین آثار هفته گذشته سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام)، کتاب‌های تاریخی و زندگی‌نامه در صدر درخواست‌های خرید و علائق مطالعاتی مردم قرار دارد. برای اطلاع بیشتر از کتاب‌های معرفی شده در این گزارش، روی نام کتاب‌ها کلیک کنید.

 

بنابراین گزارش، کتاب «اشرف پهلوی در حسرت آرزوهای برباد رفته» نگاهی گذرا به زندگی سیاسی - اجتماعی اشرف پهلوی از تولد تا دوران سقوط همراه با آلبوم تصاویر و اسناد در رتبه نخست فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته گذشته قرار گرفته است. کتابی خواندنی همراه با جزئیاتی از زندگی سیاسی – اجتماعی خواهر محمدرضا شاه پهلوی.

 

بنابراین گزارش، کتاب زندگی نامه «لیونل مسی» مانند هفته گذشته بازهم بیشترین طرفدار را داشته و در صدر لیست پرفروش‌ها قرار گرفته است. این کتاب فصل‌های دیگری از دفتر زندگی ستاره فوتبال جهان را که این روزها در کشورمان طرفداران زیادی دارد، بازگو می‌کند.

 

همچنین رمان طنزگونه «خنده لهجه ندار» نوشته فیروزه جزایری دوما که در ایران نویسنده شناخته‌شده‌ای است در رده بعدی پرفروش‌های هفته گذشته جای گرفته است. رمانی خواندنی از نمایش زندگی در ایران و آمریکا.

 

مجموعه کمیک‌استریپ‌های بزرگمهر حسین‌پور با عنوان «من گوساله‌ام» نیز که این روزها چاپ ششم آن در بازار نشر عرضه شده، در رتبه بعدی لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سامانه سام قرار دارد.

 

بر اساس گزارش خبرآنلاین، کتاب‌های «توصیه‌های الهام‌بخش اپرا وینفری» و رمان کودکانه و تحسین‌شده «آقای روباه شگفت‌انگیز» نیز در رده‌های بعدی لیست پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفتند.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

اشرف پهلوی

کار گروهی

کیهان

4000

این کتاب، از مجموعه کتاب‌های نیمه پنهان است که با مروری بر اسناد موجود به بررسی زندگی اشرف پهلوی قبل و بعد از سلطنت محمدرضا شاه ‍هلوی پرداخته است. کتابی خواندنی که زوایای جالبی از زندگی این زن را برای مخاطب بازگو می‌کند.

لیونل مسی

لوکا کایولی

خبر امروز

10000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

خنده لهجهندار

 

 

فیروزه جزایری دوما

حوض نقره

6000

این رمان، روایت طنزگونه ای است از خاطرات فیروزه جزایری دوما از تقابل زندگی در ایران و آمریکا. نویسنده در ایران متولد شد و در هفت سالگی همراه خانواده‌اش از آبادان به کالیفرنیا رفت او در آثار قبلی‌اش نیز تفاوت زندگی در این دو فضا را به تصویر می‌کشد.

من گوساله ام

بزرگمهر حسین‌پور

مثلث

7000

این کتاب حاوی 63 کمیک استریپ است، که پیش‌تر به شکل هفتگی طی چند سال در هفته نامه «چلچراغ»، منتشر می‌شد.

گلچین

اپرا وینفری
گیسو ناصری

کتابسرای تندیس

6500

کتاب کوچک درس‌های زندگی حقایق روزانه برای راهنمایی و الهام‌بخشی... ناشر معتقد است: در این کتاب می‌توانید به گنجینه‌ای از پندها، نکات جذاب و دلگرم‌کننده دست پیدا کنید، حقایقی درباره رویاهای بزرگ و مستحکم کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوستش دارید، معنویات و...

آقای روباه شگفت‌انگیز

رولد دال

محبوبه‌نجف‌خانی

افق

3000

این رمان کودکانه داستان همیشگی کشمکش روباه ها و مزرعه دارها است که با قلمی شیرین، دنیای جذابی برای مخاطب پدید میآورد.

 

6060 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =