بخش اعظم نطق امروز نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به برشماری توانمندی نیروهای مسلح ایران و تبعات مسدود کردن تنگه هرمز برای آمریکا اختصاص داشت.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل کوثری نماینده تهران با این مقدمه، تاکید کرد که نیروهای مسلح ایران قادرند در کمترین زمان ممکن تنگه را بر روی دشمنان ملت ایران ببندند و این یعنی فلج شدن تولید و اقتصاد استکبار جهانی.
این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی که معمولا کمتر در مقام منتقد دولت سخن می​گوید مگر در خصوص جریان انحرافی و مواردی از این دست، اینبار شخص رئیس​جمهور را هدف انتقادش قرار داد و گفت: یکسال پیش قرار بود ایشان بودجه مترو را بدهند که هنوز محقق نشده واین بی توجهی نمی​تواند مردم تهران را قانع کند.
گزیده سخنان وی به این قرار است:
·         با عدم پناهندگی به شاه مخلوع ایران، آمریکا نشان داد که در سیاست خارجه خود نه دوست همیشگی دارد و نه دشمن همیشگی و هرکس برای او یک تاریخ مصرف دارد و با پایان تاریخ مصرف وی هیچ حمایتی از او نخواهد کرد.
·         تحریم نفتی ایران این روزها به بازی بزرگ و بی‌خاصیت نظام سلطه غرب تبدیل شده و جنگ روانی و رسانه‌ای آمریکا و غرب نمایانگر استیصال و شکست بزرگ از ملت ایران است.
·         ایران بارها اعلام کرده که تنگه هرمز تنگه صلح و امنیت برای جهانیان خواهد بود، مگر آنکه آمریکا و غرب بخواهد از این تنگه علیه ملت ایران استفاده کنند لذا اگر دشمنان ملت ایران نفت را وارد معادلات سیاسی کنند، باید بداند که منطق ایران، امنیت برای همه و ناامنی ایران منجر به ناامنی برای دشمنان ایران خواهد شد.
·         آیا ما نمایندگان مجلس هشتم در این سه سال و هفت ماه گذشته نشسته‌ و به عملکرد خود در این مدت نظاره کرده‌ایم تا ببینیم آیا می‌توانستیم مؤثرتر باشیم چراکه ملت ایران به ما اعتماد کردند و لازم است تا با حضور منظم و با مسئولیت آنچنان عمل نکنیم که اکثر مواقع تعداد قابل توجهی از نمایندگان در صحن علنی یا کمیسیون حضور نیابند و حتی به خودمان زحمت نمی‌دهیم که رأی دهیم.
·          پیشبرد و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی تنها با گفتمان امام و رهبری بر پایه اصولگرایی که بر اساس اسلام ناب است، ممکن است والا با تفکر اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی و یا تفکر دیگر که نمی‌شود به سوی اهداف جمهوری اسلامی حرکت کرد لذا رقابت سالم بسیار خوب است اما باید نگرانی‌های امت حزب‌الله را نیز در نظر گرفت تا مردم با خیال راحت به کاندیداهای ولایت‌مدار و اصولگرای خود رأی دهد.
·         دشمنان انقلاب از شکاف‌ها و روزنه‌ها نفوذ می‌کنند تا به خواسته‌های نابحث خود برسند. انشالله با حضور میلیونی ملت ایران در انتخابات مجلس نهم نشان خواهند داد که هنوز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.
·         /2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =