پیروزی ارزشمند اکسین البرز در یک بازی پربرخورد/ گام بلند اکسین برای صعود

در چهارچوب هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم اکسین البرز در یک بازی پربرخورد توانست به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از سایت رسمی باشگاه اکسین البرز، عصر امروز از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، دیدار دو تیم اکسین البرز و شهرداری کاشان در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار و در نهایت این بازی با پیروزی اکسین البرز همراه شد.
اکسین پس از کسب پیروزی در بازی خارج از خانه خود مقابل ملی پوشان تبریز در این بازی خانگی نیز مصمم به کسب پیروزی بود و در نهایت توانست با کسب نتیجه سه بر صفر مقابل نماینده فوتبال کاشان جمع امتیازات خود را به عدد 29 برساند تا تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشد.
شاگردان فیروز کریمی و علی لطیفی با شروع نیمه نخست تیم برتر میدان بودند و پس خلق چند موقعیت در همان دقایق ابتدایی توانستند در دقیقه شش توسط شاهین شفیعی به گل اول خود دست یابند.
در ادامه مهدی زنجانی دروازه¬ بان تیم شهرداری کاشان در یک صحنه تک‌به‌تک با مهاجم اکسین در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شده و از سوی داور با کارت قرمز جریمه و مجبور به ترک بازی شد تا تیم شهرداری کاشان در شرایطی که یک گل از رقیب خود عقب بود، بازی را ده نفره ادامه دهد. ضمن آنکه ضربه پنالتی تیم اکسین نیز توسط دروازه بان مهار شد تا اختلاف دو تیم همچنان یک گل باقی بماند.
روند بازی از سوی هر دو تیم ادامه یافت تا در دقیقه 38 احسان آغاجری با یک ضربه پای چپ زیبا از گوشه محوطه جریمه توانست دروازه تیم شهرداری کاشان را باز کند تا تیم اکسین با پیروزی دو بر صفر نیمه نخست را به پایان برساند.
نیمه دوم بازی در شرایطی که در هر دو تیم موقعیت‌هایی بر روی دروازه یکدیگر داشتند ادامه یافت تا در دقیقه 65 یک بار دیگر مدافع تیم شهرداری کاشان در محوطه جریمه خود مرتکب خطا بر روی مهاجم تیم اکسین شد تا داور این صحنه را خطای پنالتی اعلام و بازیکن خاطی را با کارت قرمز جریمه کند.
اکسین این بار نیز نتوانست از موقعیت به‌دست‌آمده به نحو مطلوب استفاده کند و ضربه بازیکن این تیم توسط دروازه بان شهرداری کاشان مهار شد.
در شرایطی که تیم 9 نفره شهرداری کاشان انگیزه حمله و جبران نتیجه را نداشتند، این بار نیز تیم اکسین توانست با ضربه کاشته شاهین شفیعی در دقیقه 79 توانست سومین گل خود را به ثمر برساند تا این دیدار درنهایت با همین نتیجه به پایان برسد.
این دیدار در مجموع سه بازیکن اخراجی، دو پنالتی و سه گل را در برداشت تا تماشاگران کرجی که جمعیت آن‌ها حدود 400 نفر بود رقابت جذاب و پر برخوردی را شاهد باشند.
لازم به ذکر است، فرج لطفی بازیکن تیم اکسین البرز که در نیمه دوم به بازی آمد با دریافت دو کارت زرد از سوی داور اخراج شد.
اسامی بازیکنان تیم اکسین البرز در این دیدار:
ناصر سالاری، اصغر نادعلی، مجتبی شیری، مجتبی لطفی، میثم آقابابایی، شاهین شفیعی، محمود شفیعی(حسین خلیفه 65) اصغر کریمی، امیر میربزرگی(فرج لطفی 58)، علی امیری(پوریا عالی خانی 67)، احسان آغاجری.
مدیر فنی: فیروز کریمی
سرمربی: علی لطیفی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =