فرمانده انتظامی استان از کشف 390 کیلو گرم تریاک و 38 کیلو گرم مرفین در شب گذشته در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد .

به گزارش خبر آنلاین البرز، سردار کامراني صالح با اعلام اين خبر گفت : در پي اقدامات اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ، فردي که از فعالان در امر تهيه و خريد و فروش مواد مخدر در استان تهران و البرز است ، شناسايي و تحرکات نامبرده مورد پايش اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت .
وي گفت : با تشديد اقدامات اطلاعاتي ماموران مشخص شد که اين سوداگر مرگ اخيرا مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از عناصر قاچاقچي در استان هاي شرقي کشور خريداري و پس از انتقال آن مواد به منزل يکي از همدستانش در شهر تهران در صدد فروش مواد به مشتريان خود در تهران و البرز است .
سردار کامراني صالح افزود : در پي رصد اطلاعاتي ماموران ، محل دپو مواد مخدر در منزلي در تهران شناسايي و بلافاصله طي هماهنگي با پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ و دريافت نيابت قضايي ، چهار تيم عملياتي از استان البرز و تهران به آدرس مورد نظر اعزام و در ساعت 23 شب گذشته (چهارم تير ماه )پس از اطمينان از حضور همدست قاچاقچي اصلي در منزلش با رعايت موازين شرعي و قانوني ، متهم را در حين خروج از آپارتمان و در جلوي درب آسانسور دستگير کردند .
اين مقام انتظامي افزود : با راهنمايي متهم دستگير شده در بازرسي از انباري آپارتمان مذکور ، مقدار 390کيلو گرم ترياک با لفافه به تعداد361 بسته و مقدار 38 کيلو گرم مرفين با لفافه به تعداد 36 بسته کشف شد .
سردار کامراني صالح گفت : در ادامه اين عمليات ، متهم اصلي که به منظور جا بجايي بخشي از مواد مخدر با يک دستگاه خودرو پژو پارس به آن مکان مراجعه کرده بود با سرعت عمل ماموران و قبل از هر اقدامي دستگير شد .
گفتني است ، متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو توقيفي به پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند .

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =