از فحاشی رکیک به رئیس‌جمهور آمریکا تا دعوا در شورای شهر تهران/ پربازدیدهای ۱۶شهریور۹۵

اخبار پربازدید امروز ۱۶شهریور تحت تاثیر اجلاس بین‌المللی در جنوب شرق آسیا بود. جایی که اوباما از رئیس‌جمهور فیلیپین حسابی فحش خورد و البته قهر کرد و گفت دیگر با این آدم فحاش، دیدار نمی‌کند. در شورای شهر تهران هم اعضا از خجالت هم درآمدند و دعوا کردند.

در صدر اخبار امروز سیاسی توصیه های رهبر انقلاب به حوزه های علمیه بود. جایی که ایشان فرمودند: حوزه‌‌ علمیه از فرصت‌های‌ فضای‌‌مجازی استفاده‌ کند

از سوی دیگر روایت هاشمی از سکوت‌ احمدی‌نژاد در مجمع و تخریب‌ برادر و خاطرات فرزندان آیت‌الله طالقانی از سیگار کشیدن پدرشان در بین پربازدیدترین های سیاسی امروز بود.

در بین اخبار اقتصادی باز هم اخبار مربوط به خودرو، چشم مخاطبان خبرآنلاین را گرفت. خبر تغییر قیمت خودروهای چینی از تیر ماه تاکنون و تولید خودروهای جدید رنو و نیسان در ایران در بین پربازدیدترینهای اقتصادی بود. حتی خبر مراحل نهایی قرارداد با سیتروئن  هم پربازدید شد تا کلکسیون اخبار پربازدید خودرویی تکمیل شود.

اما امروز برای مخاطبان سرویس فرهنگ و هنر مهم بود بدانند بازیگران مهاجرت کرده به «جم» به ایران بازمی‌گردند؟
ظاهرا این حرفی بود که یکی از مسئولان فرهنگی کشور وعده داده بود. اما به جز وعده این مسئول فرهنگی ماجرای افشا‌گری سهراب مرادی در «خندوانه» چشمها را خیره کرد. سهراب و بازنشستگی در دوره رئیس قبلی فدراسیون وزنه برداری!؟
کارگردان لانتوری هم گفت: ادعای آمنه بهرامی کذب محض است.
ماجرای خبرسازی های قربانی مشهور اسیدپاشی به این خبر ختم نشد. اظهارنظر دیگر آمنه بهرامی که گفته بود: به‌خاطر این‌که در برنامه ماه‌عسل خوب حرف زدم، احمدی‌نژاد از شخصیت من خوشش آمد از پربازدیدترین اخبار اجتماعی بود.

ولی در حوزه اجتماعی، تیشه دادن و کلنگ ستاندن بازیگران در حوزه مدیریت شهری از همه اخبار پربازدیدتر بود. آنجا که درگیری لفظی میان دو عضو اصولگرا و اصلاح‌طلب شورای شهر بالا گرفت و تقی‌پور گفت: دوهفته لجن‌پراکنی کردید!
دلیل این دعوا هم اظهارات دیشب یکی از مدیران شهرداری بود که روی آنتن زنده تلویزیون به 80 میلیون مخاطب دارای فهم و آگاهی گفت: به کارمندان ۵۰ درصد قیمت‌زمین و ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان عوارض تخفیف داده‌ایم!

خبر هک یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های روسیه با قربانی شدن ۹۸میلیون کاربر هم تن و بدن مخاطبان خبرآنلاین را لرزاند که نکند آنها هم قربانی هکرها شوند.

در اخبار سرویس طنز و کاریکاتور خبرآنلاین هم وضعیت عجیب علی جنتی! عبرت آموز بود. جایی که مجوزهای وزارت ارشاد برای برخی سایتها، خبرگزاریها، کنسرتها و مانند آن، توسط دیگران برگشت خورد و مشخص نیست عاقبت این کار چه می شود.

در حوزه بین الملل خبرآنلاین هم اظهارات سردار سلیمانی که گفته بود ایران و ترکیه، عربستان را به خشم آوردند برای مخاطبان جذاب بود.
اما ماجرای فحش رکیک رئیس جمهور فیلیپین به اوباما باعث شد تا اجلاس جنوب شرق آسیا، تحت الشعاع این قصه قرار بگیرد. اوباما البته از رو نرفت و دلیل شکست توافق با روسیه بر سر سوریه را اعلام کرد.
البته بعد از این قصه، اوباما با رئیس جمهور فیلیپین قهر کرد و دیدارهایی که قرار بود انجام بشود، به فصل قهر رسید.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =