از سفر رهبرانقلاب با اتوبوس تا اظهارات قدیمی علم‌الهدی درباره آمریکا/ پربازدیدهای ۱۵شهریور

مردم علاقه‌مند بودند در روز ۱۵شهریور بدانند چگونه رهبر انقلاب با فرزندانشان با اتوبوس به کاشان سفر کردند. مخاطبان همچنین درباره بازار خودرو هم هنوز حساس هستند.

در صدر اخبار دوشنبه، دو خبر از رهبر انقلاب هم پربازدید شد و هم از نگاه رسانه های بین المللی بسیار مهم ارزیابی شد.
اولین خبردرباره  پیام رهبرانقلاب به مسلمانان و انتقاد از سیاست‌های آل‌سعود بود که در آن، آیت الله خامنه ای از مسلمانان جهان خواستند جنایتهای حکام عربستان در فاجعه سال گذشته منا را فراموش نکنند.
دومین خبر هم این بود: رهبر انقلاب به همراه فرزندشان و با اتوبوس به امامزاده آقاعلی‌عباس و سلطان‌علی(ع) رفتند که رکورد بازدید در سرویس سیاسی خبرآنلاین را شکست.

همچنین مخاطبان این سرویس دوست داشتند بدانند علم‌الهدی، ۱۷سال پیش درباره آمریکا چه گفته بود؟

در حوزه اقتصاد هم مخاطبان خبرآنلاین اخبار خودرو را به دقت رصد می کنند. به طوری که سه خبر پربازدید این سرویس درباره خودرو بود. پیش بینی بازار خودرو در نیمه دوم امسال به همراه خبر حواشی برای محصول جدید رنو و قیمت خودروهای شرکت کیا در بازار بیش از همه اخبار اقتصادی کلیک خورد.

گزارشی که سرویس جامعه خبرآنلاین درباره مشاهدات خبرنگار در مراکز بهداشت‌جنسی منتشر کرد در این حوزه بیش از دیگر اخبار دیده شد.

همچنین گزارش تلویزیون فرانسه درباره نابودی باغات پسته ایران به همراه نظرسنجی از مخاطبان درباره راهکارهای دوام زندگی زناشویی پربازدیدترین اخبار اجتماعی بود.

دو خبر زنانه، پربازدیدترین اخبار حوزه بین الملل خبرآنلاین بود. رونمایی از عروس تازه داعشی ها و سکان ازبکستان در دست ختران جنجالی باعث شد نگاه ها به سمت زنانه شدن سیاست برود.

البته اظهار نظر تخت روانچی که گفته بود: تصمیم نظام در موردFATF لازم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الاجرا خواهد بود هم برای مخاطبان این حوزه قابل توجه بود.

مخاطبان همچنین دنبال یافتن جواب این پرسش بودند که چه لپ‌تاپی بخریم؟ بیزینسی و صنعتی یا رنگی و مشتری‌پسند؟

در حوزه اخبار فرهنگی و هنری هم شکایت معروف‌ترین قربانی اسیدپاشی از سازندگان"لانتوری" پرمخاطب بود.

بعد از آن دردسری که برای داریوش مهرجویی بر سر اظهار نظرهایش درباره جامعه پزشکی به وجود آمده برای مخاطبان جالب بود چون قرار است امضاها برای محاکمه سینماگر معروف ایرانی  جمع شود. خبر ممنوع التصویری باران کوثری و والدینش هم برای مخاطبان جالب توجه بود.
در سرویس طنز و کاریکاتور خبرآنلاین هم کارتن جیگرکی مشروب فرو لبخندی بر لب مخاطبان ما نشاند که امیدواریم ابدی باشد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 575972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =