تمامی مصوبه‌های سفر ریاست‌جمهوری باید اجرایی شوند

معاون امور عمرانی استاندار البرز گفت: هر آنچه رییس جمهوری در سفر هیات دولت به البرز اعلام کرده اند و در تفاهم نامه ها آمده است باید به صورت کامل اجرایی شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استاتداری البرز، خسرو ارتقائی در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان البرزاظهار کرد: تمامی اعتبار و هزینه های در نظر گرفته شده برای اجرای طرح ها اختصاص خواهد یافت.
وی تصریح کرد: اگر طرحی در مرحله اجرا با هرگونه مشکلی مواجه است بایدا ز سوی مسئولان پیگیری شود و ما هم برای رفع مشکلات با وزارتخانه های مربوطه نیز ارتباط برقرار می کنیم.

وی افزود: با این وجود انتظار می رود پروژه های مصوب سفر را دستگاه ها و مدیریت استان در سرلوحه کارهایی اجرای خود قرار دهند.

ارتقائی با بیان اینکه رویکرد دولت مبنی بر اجرایی شدن تمامی مصوبات ریاست جمهوری در کوتاه ترین زمان ممکن است، گفت: مسئولان دستگاه ها در این خصوص باید به طور جد تلاش کنند و پیگیر باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: اجرایی شدن مصوبات سفر به جد دنبال می شود و بخشی از این طرح ها در حوزه معاونت عمرانی و بخشی در حوزه اقتصاد است.

خسرو ارتقایی افزود: هم از نظر اعتباری و هم از نظر روند اجرایی این مصوبات دنبال می شود و پیگیری آنها دردستگاه های اجرایی ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ابلاغی که 4 دی ماه جاری به سازمان برنامه و بودجه مبنی براجرایی شدن این مصوبات است که در کل هزار میلیارد تومان برای سالهای 95 و 96 مصوب داشتیم که از این مجموع 311مییارد تومان مصوبه سال 95 خواهد بود.

ارتقایی ادامه داد : نزدیک 700 میلیارد تومان برای سال 96 دیده شده و اگر دستگاهی طرحی جامانده دارد اعلام کند تا پیگیری لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه ها ردیف ندارند ولی طرح های مهم دارند این اهم را نیز باید پیگیرباشیم و این امر همراهی بیش از پیش دستگاه های اجرایی را می طلبد.

معاون امور عمرانی استاندار با تاکید بر تعیین یک چارچوب استاندارد و کارشناسی برای تحقق مصوبات سفر افزود: باید پایه و اساس خوبی در این زمینه طراحی شده تا بتوان به صورت مطلوب برنامه ها را مورد پیگیری قرار داده و در جهت تحقق مصوبات این سفر گام برداشت.

معاون استاندار گفت: همه مسوولان باید در جهت تحقق این مصوبات تلاش کنند که البته پیگیری آنها یک روز بعد از سفر ریاست محترم جمهور شروع شده است.

وی همچنین از مدیران خواست قاطعانه از طریق وزارت خانه های خود مصوبات سفر را مورد پیگیری قرار داده و به صورت مرتب با ستاد در تهران در ارتباط باشند و به صورت هفتگی گزارش پیشرفت عملکرد خودشان را به این ستاد ارائه دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =