طرح کافه سلامت کلینیک مددکاری اجتماعی در محلات کرمانشاه برگزار شد

طرح کافه سلامت کلینیک مددکاری اجتماعی همراز به مدیریت سرکار خانم جواهری در یکی دیگر از محلات حاشیه نشین شهر با بیش از ۵۰۰ نفر شرکت کننده در منطقه نوکان کارگاه آموزشی مهارت های زندگی را برگزار نمود که در دو نوبت این آموزش با روش جدید طرح کافه سلامت به جامعه هدف که والدین دانش آموزان مدارس مائده و شهید سلیمانی بودند اجرایی و ارائه گردید.

سارا مهاجرانی : مشارکت کلامی و گفتگوی اجتماعی بارش های فکری ، رقابت سالمی را برای فعالیت شرکت کنندگان ‌به همراه داشت‌. استقبال از کارگاه بسیار عالی مشاهده گردید و خواهان برگزاری کارگاههای دیگری همچون اسیب های فضای مجازی وفرزند پروری و..... بودند .


از مباحث آموزشی بیان شده در این کارگاه توجه به فرهنگ ها و باور های غلط تاثیر گذار، اسیب های ناهنجاری و فرهنگ های غلط تاثیر گذار بر روابط وکانون خانواده ها ، چگونگی مدیریت موفق درخانواده ، خود آگاهی و..... به عنوان نمونه هایی از مهارت های طلایی برای داشتن زندگی سالم و سلامت روان اشاره و مورد بحث وگفتگو قرار گرفت.


سرکار خانم ضیایی به عنوان نماینده و کارشناس دفتر مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه در این کارگاه حضور داشتند که استقبال و حضور والدین را در مشارکت این طرح ایده ال و قابل تحسین بیان نمودند و از خانم جواهری مدیر طرح بخاطر زحمات ارزنده اشان و همچنین از خانم نه رنگی به عنوان مدرس این کارگاه تشکر نمودند.


خانم جواهری از مدیر کل محترم امور اجتماعی استانداری ، مدیر کل محترم بهزیستی و مجموعه همراه این اداره و همچنین از اموزش و پرورش و سه نواحی مربوطه مخصوصا کارشناسان تلاشگر در عرصه مبارزه با آسیبهای اجتماعی و مدیران و معلمین همراه و زحمت کش ، شهرداری منطقه ۵ که هر کدام به نوبه خود از حامیان اجرایی این طرح بوده اند تشکر و قدر دانی نمود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =